2014-04-02, 22:25
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Är heroin en drog som går att fylla på lätt med, tex svamp får man ju vänta några dagar tom innan det är värt att "fylla" på. Min tanke var att ta lite grape någon atarax och lite valium och sedan sakta men säkert snorta mig till bekväm dos.
Funkar det tro eller måste man ta en enda dos heroin på en gång för att det ska slå rätt, eller kan man ta lite och "smyga" sig frammåt?

Du kan smyga dig fram och fylla på tills du hittar ett rus som passar dig, ja. Det går inte att jämföra heroin och svamp.

Du borde strunta i att blanda med benso förresten, en onödigt farlig risk.
Citera
2014-04-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Vad kostar heroin i stockholm? Jag har hört att priser gått från 500 till 300 på kabbar eller vad det nu kallas? Skitsnack kanske? Vart är bästa stället att handla och vilken tidpunkt samt av vem? Tack

Undrar jag också och måste man klä ned sig (om man inte vid första anblicken ser speciellt nedgången ut) för att folk ska vilja sälja till en?
Varit lite feg men nyinflyttad till Stockholm och vill gärna fortsätta med mailkranar och kranar från tidigare staden jag har bott i men samtidigt är det nog en bra idé att skaffa sig lite nya kontakter här.
Tycker det känns så dumt bara att försöka fråga sig fram men lyckas man fråga sig fram och har tur behöver man kanske inte göra det igen på ett tag förhoppningsvis.

Det vore väldigt trevligt att ha en kontakt man kan höra av sig till och utan för mycket krångel mötas upp en snabbis köpa sina varor eller sub/metadon och bara vara klar.

Hur bör man gå tillväga när man i övrigt lever ett ganska ordnat liv med jobb, inget direkt överflöd av pengar men så man klarar sig och kan tänka sig lägga någon hundring extra som dricks för bra service eller betala lite extra för renare grejer. Uppfattas man som en idiot som är lätt att blåsa i så fall? Jag utstrålar ju inte på något sätt att jag skulle ge mig på dom ifall jag blev blåst (dock kan jag bli riktig förbannad men jag skulle aldrig börja slå på någon vid ett dumt tillfälle), jag är bara villig att visa min uppskattning genom att betala lite extra.

Jag känner mig verkligen som en idiot som behöver fråga om det här men att springa förbi plattan och försöka flirta med diverse personer i hopp om att dom ska hänga efter en för att göra en affär lite avsides känns bara så riskabelt och tramsigt.

Ifall man skulle hänga vid exempelvis Maria Torget en morgon och ta lite "sovmorgon" från jobbet. Vad är en bra strategi? Gå fram till någon som ser sliten ut och bjuda på en cigg? Sedan börja prata lite smått och fråga ifall den personen kan hjälpa eller vet någon som kan hjälpa en?
Hur reagerar dom som sköter sig? Ifall man råkar fråga en sådan?
Metadonflaskor förstår jag att man ska se till att få en oöppnad/plomberad, nu är ju den här tråden om heroin men hur stort projekt brukar det vara om man frågar om just det? Tar det timmar innan man får det eller kan man få ett nummer som man ska ringa upp några timmar? Isåfall, byter folk vanligtvis nu för tiden telefon och nummer tillräckligt ofta för att jag ska våga ringa från min mobil jag vanligtvis använder eller är det första jag ska göra att införskaffa en mobil just för sådant här, som jag löser sådant idag är helt enkelt att jag aldrig pratar om sådant över telefon eller har att göra med folk som innebär en risk för mig.

Det här blir ett otroligt långt inlägg men jag känner mig tyvärr väldigt dålig på det här och eftersom mitt lager börjar ta slut känner jag att jag måste börja titta på hur jag ska lösa framtiden utan att behöva krångla allt för mycket.

Tack
Citera
2014-04-02, 23:26
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Undrar

SM i längd på text. It's OK! Sub köper du utanför Burger King på Sergels Torg. Helst av svenskar, annars negrerna. Undvik araberna. Gå fram till nån eller några och säg lågmält "Sub?". Betala inte mer än 200. Se tabletten först. Köp inte skadade tabletter. Gå därifrån, åk hem och knarka.

Citera
2014-04-03, 18:08
Medlem
Dolanks avatar
Måste man blanda brunt H med Askorbinsyra för att kunna köra IV?
Isåfall hur mycket ska man blanda i?
Citera
2014-04-03, 19:25
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank

Ja, tillsätt och värm tills Heroinet lösts upp helt =)
Citera
2014-04-04, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Vad kostar heroin i stockholm? Jag har hört att priser gått från 500 till 300 på kabbar eller vad det nu kallas? Skitsnack kanske? Vart är bästa stället att handla och vilken tidpunkt samt av vem? Tack

Heroinet kostar allt ifrån 150 bollen, till 300 bollen, till 500 kabben, beror på vad man vill ha.

Jag som går på Metadonprogrammet, har endast möjligheten att ta jonk 1 gång i veckan, och då blir det ett gäng stavar, och en eller två 500 kabbar med bra smack, för att slå igenom Metadonet, men gud va härligt det är
Citera
2014-04-04, 23:34
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank

10mg Askorbinsyra ska räcka för att lösa upp 100mg Brunt Heroin..
Citera
2014-04-05, 17:38
Bannlyst
Tja!

Får man alltid bättre rus genom att köra rövpanna än att snorta?
Spelar det någon roll om det är vit eller beige/brun Heroin? Det jag har nu var en ljusbrun bit som var ganska hård och svår att krossa ner till pulver. Just ja, behöver jag ha askorbinsyra om jag tar rövpanna eller går det bra med vanligt kranvatten?
Citera
2014-04-05, 20:28
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kletOsmet
Tja!

Får man alltid bättre rus genom att köra rövpanna än att snorta?
Spelar det någon roll om det är vit eller beige/brun Heroin? Det jag har nu var en ljusbrun bit som var ganska hård och svår att krossa ner till pulver. Just ja, behöver jag ha askorbinsyra om jag tar rövpanna eller går det bra med vanligt kranvatten?

Är det brunt måste du ha askorbinsyra för att lösa upp det ja, och ja du får en bättre kick av att ta det rektalt.
Citera
2014-04-05, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Är det brunt måste du ha askorbinsyra för att lösa upp det ja, och ja du får en bättre kick av att ta det rektalt.

Fan jag som precis tog min sista lina för nån minut sen..
Men är det så viktigt att det ska lösas upp helt till 100% även om jag bara tar det rektalt och inte intravenöst? Oftast då när jag har kokat det utan askorbinsyra så blir det typ 90% upplöst och resten är små bruna bitar/klegg som flyter runt, det är väl bara viktigt med askorbinsyra om man skjuter så det inte blir nån blodpropp? Jag menar klegget tas väl ändå upp av slemhinnorna i röven..Eller?
Citera
2014-04-05, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kletOsmet
Fan jag som precis tog min sista lina för nån minut sen..
Men är det så viktigt att det ska lösas upp helt till 100% även om jag bara tar det rektalt och inte intravenöst? Oftast då när jag har kokat det utan askorbinsyra så blir det typ 90% upplöst och resten är små bruna bitar/klegg som flyter runt, det är väl bara viktigt med askorbinsyra om man skjuter så det inte blir nån blodpropp? Jag menar klegget tas väl ändå upp av slemhinnorna i röven..Eller?

Varför röker du inte? Det är mycket lättare än folk här säger. Det är verkligen lätt.
Citera
2014-04-05, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saskatoon2
Varför röker du inte? Det är mycket lättare än folk här säger. Det är verkligen lätt.

För jag har aldrig tidigare rökt pulver. Har än så länge bara testat röka Norspan-plåster samt nått piller, har för mig att det var Dolcontin.

Jag har även just nu väldigt dåligt med pengar och då vågar jag inte börja röka dyrt skitbra Heroin som jag troligtvis lär misslyckas med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in