Min Daemon Tools har helt enkelt slutat att fungera och jag vet inte hur man fixar problemet. Jag har ominstallerat programmet och inte ens det funkade.
Varje gång jag försöker starta Daemon Tools så kommer denna ruta fram.
Gå in i enhetshanteraren under SCSI och avinstallera den kontroller som börjar på Dxxx. Min Daemon Tools version 3.46 heter D346PRT.
Gå sen in i registret och döda alla nycklar som heter D346PRT samt D346BUS. Du måste kanske ge rätt behörighet för vissa nycklar. Sen kan du döda filerna d346prt.sys samt d346bus.sys som finns i \windows\system32\drivers med t.ex. unlocker. Ersätt "D346" här ovan med din egna driverversion.
Installera Daemon Tools med admin-rättigheter, dvs "kör som..." eller välj ett bättre program t.ex. PowerISO eller MagicISO.
Kan du beskriva lite mer detaljerat hur man kommer in där?
Tryck först på WINDOWS-knappen (den med windows-loggan) och håll den intryck och tryck sen på BREAK (som finns på PAUSE/BREAK) så kan du välja enhetshanteraren. Annars kan du gå via Kontrollpanelen och sen vidare till System.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!