2009-03-20, 13:05
Medlem
Rodimusprimes avatar
Angående dom där kurserna, exklusivt för hucklen, fick inte dom cyklarna vid slutet av kursen?
Citera
2009-03-20, 13:27
Medlem
Korneliuss avatar
Jag såg en arabiska komma cyklande ner för en backe en gång. Hon kunde verkligen inte hantera cykeln för hon körde rätt in i en garageport och började blöda kraftigt ur näsan
Jag kunde självklart inte låta bli att skratta
Citera
2009-03-20, 13:31
Medlem
intemartins avatar
Är inte helt säker på detta men har för mig att nån skola tillät muslimska tjejer som inte ville cykla (för att de sitter på en sadel snacka om att sätta hedern mellan benen på kvinnorna) att slippa cykeldagar som de hade i skolan.
Citera
2009-03-20, 13:52
Medlem
Svenne.B.Anans avatar
araber anser väl att det är låg status att framföra en cykel. negrer verkar däremot inte ha några problem med cyklar, om dom nu inte lärt sig av araberna att det är ofint. dock verkar flertalet inte ha kunskapen och har inget direkt behov att i sverige tillskansa sig denna. det finns gott om alternativ till cykeln som lockar mera, miljötänket är nog inte lika starkt rotat som det påstås vara hos ursprungssvenskarna.
Citera
2009-03-20, 14:02
Medlem
Olaus Magnuss avatar
Att cykla innebär ett visst mått av fysiskt arbete. Och vi vet exakt vad utbölingarna tycker om det. Det är väl nästan rasistiskt av svenskar att ens förvänta sig att lottovinsterna ska behöva anstränga sig för att ta sig mellan två platser. Att stå för taxi/färdtjänst är väl svenskens förbannade, medmänskliga plikt, tycker jag. Tänk på att dessa människor alla flytt krig och förföljelser, ni hjärtlösa monster!
Citera
2009-03-20, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climaxia
Är du dum eller? Var fan har du fått det ifrån? Jag har bott med blattarna hela mitt liv och är det någon som gillar att cykla så är det just dessa folkgrupper, ofta småglin som snott någon punkterad cykel som åker omkring och ramar folk på

Nu pratar jag om personer över 12 år.
Citera
2009-03-20, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Angående dom där kurserna, exklusivt för hucklen, fick inte dom cyklarna vid slutet av kursen?

De fick cyklarna och deras män sålde dem antagligen på blocket dagen efter.

Grejen är att de cyklar varken här eller hemma i arabvärlden.
Citera
2009-03-20, 15:15
Medlem
Eoppoyzs avatar
De är väl för inavlade för att kunna cykla?
Citera
2009-03-20, 15:28
Medlem
dworek.vodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Har det med islam att göra eller nåt?

Inom Islam så är det haram att cykla.
Citera
2009-03-20, 15:35
Medlem
skalman1973s avatar
Visst cyklar dom ? Oftast på någon annans cykel och på väg för att avyttra den
Citera
2009-03-20, 15:53
Medlem
A-Hs avatar
Jag läste i någon tidning att de inte tyckte det var fint nog att cykla. Nån tattig blatte tyckte det var konstigt att vuxna människor cyklar när det finns bil. Men då är det ännu märkligare att cyklar görs i vuxenstorlek.

Det kan även vara så att de är såpass inavlade att deras balanssinne inte räcker till.
Citera
2009-03-20, 15:54
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Visst cyklar dom ? Oftast på någon annans cykel och på väg för att avyttra den

Jo deras ungar brukar cykla på damcyklar har jag lagt märke till. Fast dom har stora svårigheter att cykla rakt dom vinglar omkring som värsta fyllona.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in