Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2009-04-07, 16:22
Medlem
MarilynMonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
asså du?? visste inte jag om själv

verkar som att tankarna kring BT har lugnat sig o träningen går framåt??

Mvh// SB

Ja, körteln ömmar iofs lika mkt men jag tror knölen kommer lägga sig efter kuren. Träningen går bra men börjar bli lite sliten ( är kanske winnarna) men framförallt så går muskelutvecklingen bra framåt

OT: Klart du älskar med fin fina kvinnor !
Citera
2009-05-15, 19:46
Medlem
MarilynMonroes avatar
Eftersom alla är så jävla nyfikna så uppdaterar jag här.

Jag är nog inne på vecka 9 nio och har legat på kcalunderskott i 2veckor.

250mg galenika sätts fortfarande var 5 dag och hcg huggs in i bukfettet med dom små blå just nu.
Bröstkörteln är lugn och fin. Låg på nolva dom flesta veckorna men har bytt och ligger på letro just nu 1,25 ed ( tror ni det är för högt?)

Kommer slänga in 50 mg winnar dom sista 2 veckorna av testot och dom 2 efter sista sticket. Men det blir nog inte förens i slutet av juni

Kuken är hård ofta Sindlast.

Vad tycker ni om provion med nolvan i pct:n? eller om jag kör hcg winnar och provion dom 2 veckorna mellan sista sticket och nolvan?
Citera
2009-05-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarilynMonroe
Eftersom alla är så jävla nyfikna så uppdaterar jag här.

Jag är nog inne på vecka 9 nio och har legat på kcalunderskott i 2veckor.

250mg galenika sätts fortfarande var 5 dag och hcg huggs in i bukfettet med dom små blå just nu.
Bröstkörteln är lugn och fin. Låg på nolva dom flesta veckorna men har bytt och ligger på letro just nu 1,25 ed ( tror ni det är för högt?)

Kommer slänga in 50 mg winnar dom sista 2 veckorna av testot och dom 2 efter sista sticket. Men det blir nog inte förens i slutet av juni

Kuken är hård ofta Sindlast.

Vad tycker ni om provion med nolvan i pct:n? eller om jag kör hcg winnar och provion dom 2 veckorna mellan sista sticket och nolvan?

Hej
Är inte inne på FB så ofta längre men då jag tidigare kommenterat denna tråd så kan jag nog kanske bidra med nåt vettigt
Dosen på letron är för tok hög, kör istället 0,5mg EoD och även det är en potent och effektivt dos.
Se även till att du har någon typ av SERMs att bruka när du tänker avsluta bruket av Letron för att i viss mån blockera det förhöjda östrogennivåer det lär medföra.
Lycka till

Mvh Jack
Citera
2009-05-16, 14:53
Medlem
MarilynMonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBSk
Hej
Är inte inne på FB så ofta längre men då jag tidigare kommenterat denna tråd så kan jag nog kanske bidra med nåt vettigt
Dosen på letron är för tok hög, kör istället 0,5mg EoD och även det är en potent och effektivt dos.
Se även till att du har någon typ av SERMs att bruka när du tänker avsluta bruket av Letron för att i viss mån blockera det förhöjda östrogennivåer det lär medföra.
Lycka till

Mvh Jack

Jag uppskattar råd och tips från alla men tar dina extra seriöst då man märkt att du är väldigt kunning

Tabsen är på 2,5 och jag har bara delat dom på hälften men jag jag kör dom i 4 delar då så blir det lägre. Det är bara det att dom är så små och svårdelade , lite smuliga också då dom har ett par år på nacken.

Händer inget med körteln kör jag vidare på letron till pctn på nolva.

Är väldigt glad att jag inte hoppade av direkt då jag fick körteln under kontroll väldigt bra. Tur att man hade nolva , adex , letro och provion hemma
Citera
2009-05-17, 02:45
Medlem
Gabrozzis avatar
Köp en tablettdelare på apoteket.
Jag var rätt skeptisk till att den skulle behövas, men räknar den till en av mina bra köp nu.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in