• 1
  • 2
2009-03-20, 10:28
Medlem
MarilynMonroes avatar
Jag har skrivit lite om mina dbolkurer som gav mig ömmande bröstvårtor och ömmande knöl även med ug Adex. Tog nyss steget till min första injektkur. Testo 250 mg e5d winnar som front och avslut 25 mg och 05mg adex eod.

Inget av det jag kör är ug. Adex är vårat fina Astra som har tillverkat. Men likt förbannad bara 4 jävla dagar in i kuren vaknar jag och får säga god morgon till en ömmande knöl i mitt jävla högerbröst . Gick upp till 1 mg adex eod nu för att se men det lär inte hjälpa.

Verkar som jag får leta efter andra prepp? Operation känns uteslutet då jag inte har gyno än. Men hur tycker ni att jag ska göra med denna kur ? Ska jag fortsätta`? Sätter mitt andra stick i rökan nu ändå....

Hilfe bitte
Citera
2009-03-20, 10:39
Medlem
BengtZzs avatar
Arimidex är en AI som "endast" reducerar östrogennivåerna med 50%. Det betyder ju fortfarande att östrogen är aktivt i ditt system och kommer binda till receptorer i bröstvävnad. Det spelade inte så stor roll vad dosen av Arimidex var, blev fortfarandr 50% minskning i omvandlingen från androgener till östrogener.

Eftersom vi alla är olika så reagerar du ju olika på olika nivåer av östrogen. Verkar som om du har tämligen lätt att få BT :/

Har du Nolvadex, Fareston eller någon annan SERM? AI är ju endast ett komplement i mina ögon >.<

Jag tycker du skall avbryta iaf... och påbörja "kur" med SERM
Citera
2009-03-20, 10:58
Medlem
MarilynMonroes avatar
Jag trodde den reducerade östron runt 80-90 %
Citera
2009-03-20, 10:59
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarilynMonroe
Jag trodde den reducerade östron runt 80-90 %

nepp. Det är Letrozole som gör det, arimidex är ett skitbra komplement om man VET att man inte har problem med Östrogen imo. Östrogener fyller viktiga funktioner i kroppen de också, men a.

Arimidex är en AI som reducerar med cirka 50%

Letrozole är en AI som reducerar med cirka 90%
Citera
2009-03-20, 11:20
Medlem
MarilynMonroes avatar
Någon som tycker jag ska fortsätta och hoppas på att knölen håller sig liten? Eller att jag kanske kör vidare på winnar? Är ju inte så sugen på att bara hoppa av efter alla förberedelser och pengar man lagt ut. Ni vet ju hur taggad man är när man längtat efter en kur och dess resultat.
Citera
2009-03-20, 11:21
Medlem
Letro är väl tillomed upp till 98 prolle?

Många usa kurare påstår ju att letro är the way to go 0,25-0,5 eod och att man absolut inte ska blanda nolva o letro utan bara blanda in nolvan som pct och då skippa letron. 'Då letron sköter jobbet galant ensammet och bara frsämras av nolva.

Men eftersom den blockerar östro så bra så kanske det blir "för" blockerande?

Bättre att bara ta det vid känningar eller?

Bra läsning om letro
http://www.elitefitness.com/forum/gy...-472231-5.html
Senast redigerad av sandstorm86 2009-03-20 kl. 11:39. Anledning: länk
Citera
2009-03-20, 11:24
Medlem
Citat:
Någon som tycker jag ska fortsätta och hoppas på att knölen håller sig liten? Eller att jag kanske kör vidare på winnar? Är ju inte så sugen på att bara hoppa av efter alla förberedelser och pengar man lagt ut. Ni vet ju hur taggad man är när man längtat efter en kur och dess resultat.

både letro o airimidex kan ge dig en bra rebound effekt när du går av dem, så prova med nolva istället (o d e min åsikt) vet att From hell o Jack BSK är väldigt insatta i Letro o dess positiva/negativa sidor, men om jag hade varit i din sits hade jag kört på nolva eller hoppat av kuren.

Risken finns att BT uppkommer efter din kur också, BT är inte alltid relaterbar till självaste kurtiden.

Mvh// SB
Citera
2009-03-20, 11:26
Medlem
Masingas avatar
Här har ni en tråd ni kan läsa om olika AI.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=662928
Citera
2009-03-20, 15:28
Medlem
MarilynMonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
både letro o airimidex kan ge dig en bra rebound effekt när du går av dem, så prova med nolva istället (o d e min åsikt) vet att From hell o Jack BSK är väldigt insatta i Letro o dess positiva/negativa sidor, men om jag hade varit i din sits hade jag kört på nolva eller hoppat av kuren.

Risken finns att BT uppkommer efter din kur också, BT är inte alltid relaterbar till självaste kurtiden.

Mvh// SB

Tack för svar SB. Letro har jag inte hemma nu så det är inte ett alternativ. Ok jag testar med nolvan imorgon, dvs jag sticker andra sticket och byter ut adexen mot nolva ed. Räcker 10 mg bra eller ska jag "trycka" ner nivåerna med 40-60 mg första dagarna? Vill ju så gääääärna fortsätta!!
Citera
2009-03-20, 16:36
Medlem
Citat:
Tack för svar SB. Letro har jag inte hemma nu så det är inte ett alternativ. Ok jag testar med nolvan imorgon, dvs jag sticker andra sticket och byter ut adexen mot nolva ed. Räcker 10 mg bra eller ska jag "trycka" ner nivåerna med 40-60 mg första dagarna? Vill ju så gääääärna fortsätta!!

Jag har också haft problem med BT och tycker du ska köra på 40 mg första dagarna. Men i fortsättningen kanske du ska tänka på att kura på prepp som inte är så aromatiserande, tex trenbolone. Har man lätt att få BT så är det bästa att undvika testo, dbol och deca
Citera
2009-03-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernest
Jag har också haft problem med BT och tycker du ska köra på 40 mg första dagarna. Men i fortsättningen kanske du ska tänka på att kura på prepp som inte är så aromatiserande, tex trenbolone. Har man lätt att få BT så är det bästa att undvika testo, dbol och deca

Varför ska man akta sig för Deca? Det är ju inte aromatiserande..
Kör själv på Deca då det är svagt aromatiserande.
Citera
2009-03-20, 17:09
Medlem
Citat:

lägg dig på 20 mged dem första 5 dagarna o sen går du ner på 10 mged resten av kuren.

om 20 mg inte ger önskad effekt öka upp till 30mg ed ett par dagar.
Mvh// SB
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in