2009-03-19, 18:16
Medlem
Arasalls avatar
Hej alla snillegurusar ...

Jag r medlem p shockwave.com, och nu har de tjongat i med en ny design. Betan har legat ute ett tag, och jag har mailat dem ett antal gnger om att den inte funkar fr mig, och har inte hrt ett skit. Idag tog de betan i drift p allvar, och felet kvarstr. Allts kan jag inte anvnda en webbplats jag betalar fr

Nvl, i vrsta fall fr jag vl lgga ner d, men jag VILL inte. Och jag frstr inte hur jag kan f samma fel p tv helt olika datorer - en med XP Pro + IE 7 och en med Vista Home Premium + IE 7 alternativt Opera 9. Det verkar dessutom som om sajten fungerar fr de flesta andra, fr den har mnga medlemmar, och ett ramaskri i diskussionsgrupperna och bloggarna borde vl ha hrts om mnga pverkades.

Jag har avinstallerat och installerat om Flash och Shockwave och kollat att jag har senaste versionen av java och att den funkar. Och jag fr som sagt en drapa av den hr modellen vart jag n gr p webbplatsen, oberoende av vilken dator och webblsare jag anvnder. Vad r fel? Hjlp, snlla

Kod:
500 Servlet Exception
javax.servlet.jsp.JspException: ServletException in '/WEB-INF/jsp/pages/sections/online/onlineHome.jsp':
Can't insert page '/WEB-INF/jsp/pods/sections/onlineHome/hotOnlineGames.jsp'.
Check if it exists.
For input string: "4,3"
	at org.apache.struts.taglib.tiles.InsertTag$InsertHandler.doEndTag(InsertTag.java:923)
	at org.apache.struts.taglib.tiles.InsertTag.doEndTag(InsertTag.java:462)
	at _jsp._WEB_22dINF._jsp._pages._common._layout._defaultLayoutContainer__jsp._jspService(WEB-INF/jsp/pages/common/layout/defaultLayoutContainer.jsp:107)
	at com.caucho.jsp.JavaPage.service(JavaPage.java:61)
	at com.caucho.jsp.Page.pageservice(Page.java:578)
	at com.caucho.server.dispatch.PageFilterChain.doFilter(PageFilterChain.java:192)
	at com.caucho.server.webapp.DispatchFilterChain.doFilter(DispatchFilterChain.java:97)
	at com.caucho.server.dispatch.ServletInvocation.service(ServletInvocation.java:240)
	at com.caucho.server.webapp.RequestDispatcherImpl.forward(RequestDispatcherImpl.java:280)
	at com.caucho.server.webapp.RequestDispatcherImpl.forward(RequestDispatcherImpl.java:108)
	at org.springframework.web.servlet.view.InternalResourceView.renderMergedOutputModel(InternalResourceVi  ew.java:240)
	at org.springframework.web.servlet.view.AbstractView.render(AbstractView.java:258)
	at org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.render(DispatcherServlet.java:1174)
	at org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doDispatch(DispatcherServlet.java:901)
	at org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:809)
	at org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.processRequest(FrameworkServlet.java:571)
	at org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.doGet(FrameworkServlet.java:501)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:114)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:91)
	at com.caucho.server.dispatch.ServletFilterChain.doFilter(ServletFilterChain.java:103)
	at com.caucho.server.cache.CacheFilterChain.doFilter(CacheFilterChain.java:125)
	at com.caucho.server.webapp.WebAppFilterChain.doFilter(WebAppFilterChain.java:175)
	at com.caucho.server.dispatch.ServletInvocation.service(ServletInvocation.java:240)
	at com.caucho.server.hmux.HmuxRequest.handleRequest(HmuxRequest.java:424)
	at com.caucho.server.port.TcpConnection.run(TcpConnection.java:481)
	at com.caucho.util.ThreadPool$Item.runTasks(ThreadPool.java:685)
	at com.caucho.util.ThreadPool$Item.run(ThreadPool.java:607)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:619)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in