Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-18, 21:53
  #1
Medlem
Hallå..

Köpte en ny dota förra veckan. En Lenovo S10e notepad.
Idag uppgraderade jag Ram-minnet till 2gb och allt funkade jättebra
helt plötsligt efter några timmar hitta den inget trådlöst nätverk när jag satt i skolan. Jag tänkte det var nåt fel på skolan men när jag kom hem så funka det inte heller. Min andra dator hittar nätverk.

Provade att avinstallera nätverkskortet (broadcom Netlink) och installera igen (gjorde den automatiskt), men det funkar ändå inte. Någon som har någon aning om vad det skulle kunna vara? drivrutinerna kan ju inte vara gamla? Det står för övrigt att maskinvaran fungerar korrekt när man tittar i enhetshanteraren.

MVH
Citera
2009-03-18, 22:13
  #2
Medlem
Kanske en dum fråga, men jag har själv drabbats en gång och då hade jag av misstag inaktiverat nätverkskortet. har en HP med en knapp med radiosymbol som jag tryckt på. Har du en sån och är den på?
Citera
2009-03-18, 22:28
  #3
Medlem
Sjukt.. det var så.. men det är sjuktför knappen sitter på ett "svårtryckt" ställe.. Det är ju också konstigt att man inte kan se det på något sätt!!

Tack iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback