• 1
  • 2
2009-03-18, 15:47
Medlem
fitforfuns avatar
Jag har märkt på sista tiden att jag har fått en sån jävla FUL och fyrkantig rumpa då jag tränat knäböj,utfall, sidoutfall mm

bakifrån ser jag ut som en killrumpa juh och så har jag sådär ingropning/håligheter vid sidan av rumpan

kan man undvika vissa övningar som gör att rumpan ser fyrkantig ut?
hade ju inte såhär mycket innan, i profil ser det bra ut

kan tillägga att det inte är fettet som gör rumpan fyrkantig,utan jag har inte mycket fett på min bakdel

hoppas man kan få tips för det här gör mig deppig och inte våga visa mig på stranden i sommar..
Citera
2009-03-18, 15:50
Medlem
ddlss avatar
Ät mer fett kvinna.. låter som om du är alldeles undernärd!
Och nej, du kan inte förändra din muskels form.
Citera
2009-03-18, 15:52
Medlem
BengtZzs avatar
kan inte göra mer än att hålla med ddls.

Ät mer fett så du blir snygg fö fan, rumpa är hett
Citera
2009-03-18, 15:58
Medlem
Det är vanligt hos undernärda tjejer att ha fyrkantiga osexiga rövar. Ät mer MAT förhelvete!
Citera
2009-03-18, 15:58
Medlem
fitforfuns avatar
tack för svar,men jag har en kropp som gör att mitt fet sätter sig mest på magen och då kommer det inte se bra ut,har redan en del fett på magen som jag vill få bort

men usch,nu blev jag besviken...
Citera
2009-03-18, 15:59
Medlem
moderatswings avatar
Det du påverkar med din träning är främst storleken på din rumpa. Alltså musklerna blir större men formen påverkar du inte genom speciell träning.

Så vill du ha större ska du fortsätta. Därför det finns uttryck som hockeyröv etc. då de ofta får stora bakdelar vilket kan se roligt ut på en kille.
Citera
2009-03-18, 16:00
Medlem
fitforfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KhemSedjet
Det är vanligt hos undernärda tjejer att ha fyrkantiga osexiga rövar. Ät mer MAT förhelvete!

jag är INTE undernärd!

jag är ganska så stabil,men min kroppstyp gör att jag tenderar mer fett på överkroppen, jag har ju såklart fett på ben och rumpa med, men jag har välduigt lätt för att få rumpmuskler och jag ser ju mer ut som en kille bakifrån

fyfan säger jag!
Citera
2009-03-18, 16:03
Medlem
fitforfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Det du påverkar med din träning är främst storleken på din rumpa. Alltså musklerna blir större men formen påverkar du inte genom speciell träning.

Så vill du ha större ska du fortsätta. Därför det finns uttryck som hockeyröv etc. då de ofta får stora bakdelar vilket kan se roligt ut på en kille.

okej, så jag antar att min rumpa alltid kommer ha en fyrkantig form då..
i profil så putar den ut mycket, folk brukar glo på min rumpa

men det är just bakifrån som den liksom ser fyrkantig ut som jag är missnöjd med
killar brukar ha sån rumpa, sådär att håligheten syns på sidorna av rumpan vilket jag har .....och det verkar förstärkas när man har mer muskler i rumpan?
Citera
2009-03-18, 16:17
Medlem
freyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitforfun
okej, så jag antar att min rumpa alltid kommer ha en fyrkantig form då..
i profil så putar den ut mycket, folk brukar glo på min rumpa

men det är just bakifrån som den liksom ser fyrkantig ut som jag är missnöjd med
killar brukar ha sån rumpa, sådär att håligheten syns på sidorna av rumpan vilket jag har .....och det verkar förstärkas när man har mer muskler i rumpan?

Vadå, även om du inte spänner rumpan? Har du tappat vikt?

Citat:

Neeej! Tyst! Det är sånt där som får brudar att böla över att de inte vågar lyfta vikter för att de "blir så biffiga då".
Citera
2009-03-18, 16:24
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freya
Neeej! Tyst! Det är sånt där som får brudar att böla över att de inte vågar lyfta vikter för att de "blir så biffiga då".

Nu borde det ju snarare vara tvärtom.
Att inte killar vill men tjejer gärna vill som vill ha en större rumpa.

Alltså kvinnor har större bakdel.
Citera
2009-03-18, 16:29
Medlem
freyas avatar
Citat:
Nu borde det ju snarare vara tvärtom.
Att inte killar vill men tjejer gärna vill som vill ha en större rumpa.

Alltså kvinnor har större bakdel.

Brukar tjejer vilja ha en större rumpa?
Citera
2009-03-18, 16:36
Medlem
ddlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freya
Brukar tjejer vilja ha en större rumpa?

Nej, tyvärr. Det är fördjävligt, rent utsagt.
Jag tycker att vi skall adoptera negerideal i detta land. Fler amazonkvinnor åt folket!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in