2009-03-18, 07:28
Medlem
SinXs avatar
Går det? Hittade ett plugin till iSync som kostade typ 3000 spänn men vill knappast betala stjortan och halva armen för ett enkelt program. Fanns förvisso på TPB men de få kommentarerna där som fanns sa att det inte fungerade eller att det var fake.
Citera
2009-03-18, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Går det? Hittade ett plugin till iSync som kostade typ 3000 spänn men vill knappast betala stjortan och halva armen för ett enkelt program. Fanns förvisso på TPB men de få kommentarerna där som fanns sa att det inte fungerade eller att det var fake.

Använder inte SE shitten. Men på Nokias hemsida så kan man ladda ner det du behöver för att synca din telefon med iSynk. Men dock inte för alla telefoner ex. min

Så kolla med SE, de borde ha en egen lösning.
Citera
2009-03-18, 12:12
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Använder inte SE shitten. Men på Nokias hemsida så kan man ladda ner det du behöver för att synca din telefon med iSynk. Men dock inte för alla telefoner ex. min

Så kolla med SE, de borde ha en egen lösning.

De har tyvärr inte det för X1
Citera
2009-03-18, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
De har tyvärr inte det för X1

Ok, nå. Då skulle jag bara vänta. Alternativt kontakta SE och klaga på dem. Inte fan skall man som kund behöva betala extra bara för att man inte vill använda en sketen windows burk. Men SE är ju inte speciellt kända för att förstå sig på fungerande mjukvara.
Citera
2009-03-20, 00:33
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Ok, nå. Då skulle jag bara vänta. Alternativt kontakta SE och klaga på dem. Inte fan skall man som kund behöva betala extra bara för att man inte vill använda en sketen windows burk. Men SE är ju inte speciellt kända för att förstå sig på fungerande mjukvara.

Håller nog med. Tyvärr tror jag SE skiter i mina klagomål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in