Urusel dokumentr som visade att Pl Hollender r en lika omoralisk som "smart" konstnr. Han fick sitt bidrag fr att gra filmen och kte helt sonika ver stersjn och satte p ngra fattiga lettiska flickor medans hans flickvn filmade. Riktigt jvla osmaklig dokumentr.
Som samlare av svenska filmer/tv-serier/dokumentrer s har jag den frstss inspelad om ngon nu r intresserad.
Kan du ladda upp den ngonstans, vore skit kul att se!
Drygt svar:
Eftersom det redan nmnts samt senare ven insinuerats att ngon har den filmen s blir svaret allts "ja".
korrekt svar:
Inget... r svrt att svara p ngot som inte r en frga =)
Sprkfascistiskt (samt drygt svar):
Vem r den snlla som du missade?
Och i s fall, varfr r hon snll och varfr missade du henne?
Mer serist svar:
Ngon har skert den. Cineasten har ju redan frklarat att han sitter p en kopia hemma. L Ron Hubbard frskte senare ven ppeka detta fr dig men fick ett "och?" tillbaka.
Men, eftersom du ville ha filmen och inte en kommentar s har jag drfr tagit bort kommentaren nedanfr med lnken till dr man kan ladda ner filmen
jaja verkar som vissa hr surnar fr vad som helst ok hoppas ngon trevlig person hr kan fixa en bra lnk till filmen fr den p Hollnders sida va ju kraftigt nerklippt tyvrr
Inte nog med att han fick pengar fr att ka ver och knulla. Han lyckades ven med bedriften att f sin vx2000 att spotta ur sig kvalitet i mobilkameraklassen. Vl investerade pengar.
Jag har letat som en dre efter Bye buy beauty och hittar den inte alls.
Inte letat lika mcyket p DC men p PB, s om nn kan lgga upp den som torret vore jag glad
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!