• 1
  • 2
2002-08-26, 17:29
Medlem
*gddans avatar
Jag missade den jvla filmen nr den var som mest debatterad... finns den hitta ngonstans?

Den kanske inte ens r vrd att se
2002-09-24, 19:42
Bannlyst
Jag vill med ha
2002-09-24, 20:17
Medlem
garbages avatar
Vad var det fr film? Friska upp mitt minne!
2002-09-24, 20:22
Medlem
Micheys avatar
.

Var det inte ngn feministkossa som gav sig p porrindustrin som gjorde den filmen. Eller minns jag fel....fick iaf obehagliga rysningar :cry:
2002-09-24, 20:43
Medlem
DeGes avatar
Re: .

Citat:
Ursprungligen postat av Michey
Var det inte ngn feministkossa som gav sig p porrindustrin som gjorde den filmen. Eller minns jag fel....fick iaf obehagliga rysningar :cry:

Nope, det var filmen Shocking Truth som Alexandra Wolff gjorde om(mot?)porrindustrin.
2002-09-24, 20:50
Bannlyst
Buy Bye Beauty r Pl Hollenders msterverk om prostitution i Lettland, filmen avslutas med att han stter p alla han intervjuat.
2002-09-24, 20:54
Medlem
Micheys avatar
:

Ok, nu har jag faktiskt lagt manken till och tnkt lite. Men jag fr fortfarande rysningar. Det var jubelidioten Pl Hollender som var och skildrade prostitutionen i baltikum i ngon form av dokumentr. Fr konstens skull knullade han ocks en prostituerad tjej.

Makalst horeri frn hans sida samt helt talanglst filmeri. Mitt rd lgg inte tid p det nybrjaralstret.
2002-09-24, 21:48
Medlem
PeGs avatar
N, det var riktigt kass... r inte 100, men har fr mig att fanskapet frst intervjuade en hora och hennes pojkvn... Sen laxxade han upp ett par mnadslner och satte p henne.... S jvla grisigt gjort....
2002-09-25, 04:00
Medlem
Cineastens avatar
Urusel dokumentr som visade att Pl Hollender r en lika omoralisk som "smart" konstnr. Han fick sitt bidrag fr att gra filmen och kte helt sonika ver stersjn och satte p ngra fattiga lettiska flickor medans hans flickvn filmade. Riktigt jvla osmaklig dokumentr.

Som samlare av svenska filmer/tv-serier/dokumentrer s har jag den frstss inspelad om ngon nu r intresserad.
2002-09-25, 21:05
Medlem
Osmakligt, ja, men intressant. Jag tycker att det r en mycket intressant dokumentr, borde hur vi svenskar suger ut fattigare lnder, vilken dubbelmoral vi har och hur media hanterar mnen. Hade den dokumentr verhuvudtaget ftt n'n uppmrksamhet om inte Pl Hollnder varit med i Robbinsson? Hade den ftt n'n uppmrksamhet om han inte hade satt p flickorna p slutet?

Det r de aspekterna som r viktiga att diskutera. Hr eller n'n annanstans...
2007-07-26, 00:44
Medlem
ojala77s avatar
fasen ingen som sitter p denna dokumentr lngre ? tacksam fr svar
2007-07-26, 01:00
Medlem
L Ron Hubbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojala77
fasen ingen som sitter p denna dokumentr lngre ? tacksam fr svar
jobbigt att lsa ngra svar upp?
  • 1