haha detta påminner mig om en liten historia som går på mitt jobb, en gubbe ringer in (det är en telefon support) och han har ett "litet problem", snubben har kopplat in 5 tangentbord varav 1 av dem inte fungerar så han vill skicka in datorn på service.
Nog för att det fungerar med två, men är det inte enklare med trådlöst?
det är en tanke jag har men just nu har jag ett standard över....
Citat:
Ursprungligen postat av katastrof.
haha detta påminner mig om en liten historia som går på mitt jobb, en gubbe ringer in (det är en telefon support) och han har ett "litet problem", snubben har kopplat in 5 tangentbord varav 1 av dem inte fungerar så han vill skicka in datorn på service.
haha ja men tyvärr så lever ju datorfixare på att folk är idioter.
Det är INGET problem med att köra 2 tangentbord till samma dator. Det enda som Kan bli problem är med drivrutinerna som laddas fel lr krockar, men det är väldigt ovanligt. Kan aldrig bli "dubbla M"!!
Det är INGET problem med att köra 2 tangentbord till samma dator. Det enda som Kan bli problem är med drivrutinerna som laddas fel lr krockar, men det är väldigt ovanligt. Kan aldrig bli "dubbla M"!!
Det var bara han som var "rolig" över mitt stavfel, Han har tydligen inget viktigare att säga än att vara spydig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!