2009-03-17, 20:34
Medlem
kadabas avatar
Varje gng jag skriver i en meddelanderuta i Msn, s mste jag klicka i textrutan fr att kunna skriva p nytt. Detta r oerhrt frusterande. Jag har frskt installera om det och ven att stta fnstrena frst. Inget tycks hjlpa. Ngon aning om vad som kan vara fel?

edit: OK, det r tydligen safari 4 beta som r orsaken, konstigt nog.

http://forum.macworld.se/index.php?showtopic=92332&
Senast redigerad av kadaba 2009-03-17 kl. 21:15.
Citera
2009-03-18, 08:49
Medlem
SnuFFs avatar
fan, har precis samma jvla skit. s sjuuuukt strande.

lustigt att varje gng man har problem med msn s kommer det en massa som skriver "byt klient", "prova Adium"...
vafan... ifall jag vill byta klient s gr jag vl fan det, men jag r njd med microsofts msn.
Citera
2009-03-18, 10:04
Medlem
slagsmls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
fan, har precis samma jvla skit. s sjuuuukt strande.

lustigt att varje gng man har problem med msn s kommer det en massa som skriver "byt klient", "prova Adium"...
vafan... ifall jag vill byta klient s gr jag vl fan det, men jag r njd med microsofts msn.
tror dock att de flesta som anvnder sig av msn klienter p mac anvnder adium, s det r nog precis det ni kommer f hra.
Citera
2009-03-18, 12:07
Bannlyst
Att inte MS fiksar en riktig MSN klient fr Mac. Nr de nu vl har en produkt som mnniskor gillar. S fattar inte varfr de inte utvecklar den till en bredare kundkretts?
Citera
2009-03-18, 15:15
Medlem
kadabas avatar
jag hller med om att jag helst anvnder microsofts klient egentligen, men nu pallar jag fan inte mer. hittade den hr guiden som gr att jag kan kra msn via ichat, fungerar riktigt snyggt faktiskt!

http://blog.toonetown.com/2007/12/10...col-ichat.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in