2013-03-31, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Klart Depor ska vinna.....möter ju Mallorca (notorisk oberäkneliga)....

Blir det ens 10 rätt
Max 11 här. Om Syrianska lyckas kryssa (singel-kryss)
Nepp, där kom 0-2. Tror inte syrianska någonsin lyckats göra 2 mål i en match. Därför är det kört.
Senast redigerad av Jesstess123 2013-03-31 kl. 18:55.
Citera
2013-03-31, 19:25
Medlem
Quadratics avatar
Den här omgången avslutar kvartal 1 Tipsåret 2013. Ett kvartal som för min del präglats av mycket svaga insatser på såväl Stryk- som Europatipset. Precis som idag.

Nu riktas istället blickarna mot kvartal 2. Det är med förhoppningar och tillförsikt, trots allt, som vi nu alltså vänder blad (som det så populärt heter). Återstår att se när undertecknad inser det omöjliga i att knäcka koden till att få fin utdelning för begränsad insats på båda dessa poolspel.
Citera
2013-03-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
haha. många som du är "säker på".. Kan du inte motivera det istället?
varför är du säker på att inte Mallorca vinner? Ok att det möjligtvis blir x, men Deportivo har inte vunnit en enda match borta i år. Så ditt "säker" låter inte som baserat på något

Sen är Sociedad bättre än Espanyol också..

som du ser så gick det bra för lacoruna, likasså för espanyol som leder 2-1
Citera
2013-03-31, 22:56
Medlem
Germanofils avatar
11 på ramen, missade Wolfsburg (sopor!) och Lyon (kuksugare!). 10 rätt efter att reduceringen gjort sitt och 62 kr i återbäring.
Citera
2013-03-31, 23:01
Medlem
AndraSorterings avatar
9 rätt på U-systemet, 7 på R- och M-systemet......jag försöker övertyga mig själv att det nog är systemen det är fel på

Nya tag på tisdag - kan ju nästan bara bli bättre

Grattis till alla ni som vann
Citera
2013-04-01, 12:26
Medlem
AndraSorterings avatar
Eurotipset, 2/4 2013 (spelstopp 20:44)

1. Paris SG - Barcelona
2. Bayern M - Juventus
3. Bolton - Huddersfield

4. Brighton - Charlton
5. Hull - Watford
6. Middlesbr. - Watford

7. Livingst. - Falkirk
8. Raith R. - Livingstone
9. Malaga - Dortmund

10. Real Madrid - Galatasaray
11. Falkenberg - Örgryte
12. Helsingborg - IFK Göteborg
13. Sampdoria - Inter
Citera
2013-04-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Eurotipset, 2/4 2013 (spelstopp 20:44)

1. Paris SG - Barcelona
2. Bayern M - Juventus
3. Bolton - Huddersfield

4. Brighton - Charlton
5. Hull - Watford
6. Middlesbr. - Watford

7. Livingst. - Falkirk
8. Raith R. - Livingstone
9. Malaga - Dortmund

10. Real Madrid - Galatasaray
11. Falkenberg - Örgryte
12. Helsingborg - IFK Göteborg
13. Sampdoria - Inter

jag tycker vi alla tippar bra men vi lägger alldeles för lite tid jag brukar bara kolla på matcherna och fyller i så det blir knappt 15 min man lägger på 13 matcher vilket gör att man misslyckats gång på gång eller har jag fel .

ikväller lägger jag 15 min på 3 matcher .

1. Paris SG - Barcelona barca kryssade mot celta dem är bra men ändo undrar om P.SG hade slagit ut milan , vilket jag tror dem hade gjort . den här matchen tycker jag går hem eller kryss.zlatan ger allt då han hatar barca och ser framemot att vinna champions league. 1 X

2. Bayern M - Juventus Bayern är bra men även Juventus har spelat bra i ligan har inte sett deras matcher eller uppgjorda matcher, det kan bli skräll i tyskland ,tyskarna har svårt med italinska lag
1 2
3. Bolton - Huddersfield har inte råd för gardering en etta borde räcka 1

forstättning följer ....senare...
Citera
2013-04-01, 20:47
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
jag tycker vi alla tippar bra men vi lägger alldeles för lite tid jag brukar bara kolla på matcherna och fyller i så det blir knappt 15 min man lägger på 13 matcher vilket gör att man misslyckats gång på gång eller har jag fel .

1. Paris SG - Barcelona barca kryssade mot celta dem är bra men ändo undrar om P.SG hade slagit ut milan , vilket jag tror dem hade gjort . den här matchen tycker jag går hem eller kryss.zlatan ger allt då han hatar barca och ser framemot att vinna champions league. 1 X

2. Bayern M - Juventus Bayern är bra men även Juventus har spelat bra i ligan har inte sett deras matcher eller uppgjorda matcher, det kan bli skräll i tyskland ,tyskarna har svårt med italinska lag
1 2
3. Bolton - Huddersfield har inte råd för gardering en etta borde räcka 1

forstättning följer ....senare...

Iofs bra om man kan samarbeta om en kupong, men man ska nog inte förvänta för mycket. Folk resonerar ju olika kring matcherna. En tycker att det är statistiken som gäller, en annan formen - en tredje grundkapaciteten och finns även de som tycker att alla faktorer måste vägas in, men dom hinner kanske aldrig bli klara med kupongen innan spelstopp har passerats... ...

Det var faktisk ett projekt för en tid tillbaks "13 rekar 13" på stryktipset.... - där man hade satt upp en rad faktorer som skulle analyseras och när detta var gjord, skrev man sitt tipsförslag. Jättebra tanke, mycket tidkrävande - jag var med en tid under annat profilnamn (jag byter namn till och från härinne) - och succén (antal rätta tecken) var väl inte bättre än genomsnittet därute....men den gav iaf de som läste en väldig massa info om lagen och det var kanske det viktigaste. Att helt enkelt försöka ge andra tippare en solid grund att stå på innan de själv satte sina tecken.

Tråden finns här/

https://www.flashback.org/t2023501

Studera den tråden vid tillfälle, adrian - jag kan säga (från egen erfarenhet), att ett tipsförslag (s.k. rek) lätt tog ett par timmar.

Nåväl - jag ska inte svamla ytterligare om detta - jag tar på mig att studera lite info kring de skotska matcherna och postar lite funderingar angående dessa imorgon.

Då har vi iaf täckt fem matcher - sen får folk rygga, skratta eller skaka på huvudet - we don´t care...

Peace out, brother
Citera
2013-04-01, 21:17
Medlem
4. Brighton -Charlton 1 2 charlton ett lag som kan förlora hemma som kan vinna på bortaplan.
5. Hull -Watford 1 X hull har spelat bra i år liksom watford tänkte kryss är givande men kastar en gardering då hull är bra .
6. Middlesbr-Peterbor. 1 tror starkt på midlesbourg .

jag koncentrar mig på matcherna lyssnar aldrig vad Nostradamus säger på tidningar .
Citera
2013-04-01, 21:53
Medlem
7. Livingst. -Falkirk X chansar i skotska ligan har inte sett hur dem spelar då dem har inga målskyttar så kan det bli 0-0
8. Raith R. -Partick X 2 chansar i skotska ligan har inte sett hur dem spelar
9. Malaga -Dortmund 1X2 Det kan sluta hur som hälst .
Citera
2013-04-01, 22:05
Medlem
10. R.Madrid -Galatas. real har vunnit många cuper spelarna spelar för det är kul med fotboll, turkarna kommer kriga med Drogba på toppen, tror på skräll 1 2
11. Falkenb. -Örgryte 1 2 vet inte chansar
12. Helsingb.-IFK Göteb 1 göteborg har börjat bra men helsingborg har spelat senaste i europa så helsingborg är bättre laget .
13. Sampdoria-Inter 1 X uppgjort match eller inte
Citera
2013-04-01, 22:11
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:

Citat:

Citat:

Citat:

Okej, adrian - jag känner mig övertygad om att du kan motivera bättre än vad du gjorde där....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in