Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
jag tycker vi alla tippar bra men vi lägger alldeles för lite tid jag brukar bara kolla på matcherna och fyller i så det blir knappt 15 min man lägger på 13 matcher vilket gör att man misslyckats gång på gång eller har jag fel .
ikväller lägger jag 15 min på 3 matcher .
1. Paris SG - Barcelona barca kryssade mot celta dem är bra men ändo undrar om P.SG hade slagit ut milan , vilket jag tror dem hade gjort . den här matchen tycker jag går hem eller kryss.zlatan ger allt då han hatar barca och ser framemot att vinna champions league. 1 X
2. Bayern M - Juventus Bayern är bra men även Juventus har spelat bra i ligan har inte sett deras matcher eller uppgjorda matcher, det kan bli skräll i tyskland ,tyskarna har svårt med italinska lag
1 2
3. Bolton - Huddersfield har inte råd för gardering en etta borde räcka 1
forstättning följer ....senare...
Iofs bra om man kan samarbeta om en kupong, men man ska nog inte förvänta för mycket. Folk resonerar ju olika kring matcherna. En tycker att det är statistiken som gäller, en annan formen - en tredje grundkapaciteten och finns även de som tycker att alla faktorer måste vägas in, men dom hinner kanske aldrig bli klara med kupongen innan spelstopp har passerats...

...
Det var faktisk ett projekt för en tid tillbaks "13 rekar 13" på stryktipset.... - där man hade satt upp en rad faktorer som skulle analyseras och när detta var gjord, skrev man sitt tipsförslag. Jättebra tanke, mycket tidkrävande - jag var med en tid under annat profilnamn (jag byter namn till och från härinne) - och succén (antal rätta tecken) var väl inte bättre än genomsnittet därute....men den gav iaf de som läste en väldig massa info om lagen och det var kanske det viktigaste. Att helt enkelt försöka ge andra tippare en solid grund att stå på innan de själv satte sina tecken.
Tråden finns här/
https://www.flashback.org/t2023501
Studera den tråden vid tillfälle, adrian - jag kan säga (från egen erfarenhet), att ett tipsförslag (s.k. rek) lätt tog ett par timmar.
Nåväl - jag ska inte svamla ytterligare om detta - jag tar på mig att studera lite info kring de skotska matcherna och postar lite funderingar angående dessa imorgon.
Då har vi iaf täckt fem matcher - sen får folk rygga, skratta eller skaka på huvudet - we don´t care...
Peace out, brother