2013-01-27, 18:11
Medlem
det är FA CUPER, tottenham, liverpool, är inga Barcelona,Man united . Förstår mig inte hur andra inte förstår det här med FA Cuper , visst om tottenham mötter leeds i 10 matcher så vinner tottenham minst 7-8 matcher men ändo hemma plan, + fa cup det kan sluta hur som hälst. Man fick erfarenheter igår på stryktipset
Citera
2013-01-27, 18:22
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
det är FA CUPER, tottenham, liverpool, är inga Barcelona,Man united . Förstår mig inte hur andra inte förstår det här med FA Cuper , visst om tottenham mötter leeds i 10 matcher så vinner tottenham minst 7-8 matcher men ändo hemma plan, + fa cup det kan sluta hur som hälst. Man fick erfarenheter igår på stryktipset

Liverpool satsar på cupen till skillnad från Spurs. Då ska man slå såna här lag. Det som gjorde att man spikade tvåan. Men visst, Fa-cupen är ett helvete att spela på. Det kan lika gärna bli 7,8-0 som det kan bli torsk.
Citera
2013-01-27, 18:30
Medlem
Germanofils avatar
Fan också! Min rad som såg så lovande ut kommer nu förmodligen att faila pga Liverpools urusla insats.
Citera
2013-01-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
skojar du? tror du svenskaspel riggar matcher, italienska dessutom, i syfte att förstöra för DIG som spelare? andra har ju fått 12 rätt iochmed att resultatet ändrades och förstörde för dig. låter som om du vore schizofren

sen kan du kolla upp innebörden av "betting pool"

säg aldrig aldrig. Ja andra har fått 12 och inte jag men hade jag fått tolv hade dem kanske förlorat mycket mer pengar på det. Den du
Citera
2013-01-27, 18:34
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Leeds - Tottenham 1
Oldham - Liverpool 1
A.Bilbao - A.Madrid 1
Mallis - Malaga 1 2
Vallecano - R.Betis 1 2
Atalanta - Milan 1 2
Catania - Fiorentina X 2
Inter - Torino 1
Parma - Napoli X
Nicke - Bourdeaux 2
Paris Sg - Lille 1
Galatasaray - Besiktas 1
Hamburgare - W.Bremen 1
jävligt snyggt spelat måste jag säga!
Citera
2013-01-27, 19:17
Medlem
Äh blir nog 11 rätt idag om det inte sker nå helt sjukt i PSG matchen.. Behöver jag ens berätta vilka matcher man sumpade?
Citera
2013-01-27, 20:04
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cometmain
säg aldrig aldrig. Ja andra har fått 12 och inte jag men hade jag fått tolv hade dem kanske förlorat mycket mer pengar på det. Den du

Nu när mina inlämnade rader går åt skogen kan iallafall ett inlägg som ovanstående få mig att dra på smilbanden rejält. Det mest oinitierade och därmed bland det roligaste jag läst på detta forum på bra länge.
Citera
2013-01-27, 20:06
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cometmain
Okej jag ger upp, du ÄR schizofren
Citera
2013-01-27, 22:49
Medlem
Blev 11 rätt, känns lite surt..
Citera
2013-01-27, 22:57
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vreemdtoolman
Blev 11 rätt, känns lite surt..

Samma här. Missade endast Liverpool men sen stämde inte heller reduceringen så jag landade på 1 elva och 7 tior vilket gav 1220 kr i vinst. Inte fy skam ändå.
Citera
2013-01-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
jävligt snyggt spelat måste jag säga!

Det blev 2 tior , 200kr . Fiorentina är inte samma Fiorentina som förra året .napoli gör mål i 84 min på bortaplan imponerade . Inter börjar bli liverpool . Se upp nästa omgång Paris sg spelar jag kommer halvgardera .

Jag spikade fa cup matcherna
Citera
2013-01-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
1. Leeds -Tottenham 12
Leeds suger mellan varven stenhårda förkrympta åsneförhudar. Men samtidigt har man en hög högstanivå och inför hemmafansen mot ett lag som Tottenham så kommer man att ge 110 %. En skräll är helt klart möjlig!

2. Oldham -Liverpool 2
Ingvar Oldsberg får ingen anledning att jubla i morgon framåt 18-tiden när favoritlaget ligger under med 3-0 i halvtid. Istället beställer han in ännu en Carlsberg på det lokala O' Learys där han numera tillbringar sina helger.

3. A.Bilbao -At.Madrid 12
Baskien är starka. Baskien står upp! Kan bli skräll här mot ett annars suveränt Atletico som i morgon riskerar att återfå sitt gamla smeknamn Pathetico.

4. Mallorca -Malaga 2
Som det gamla ordspråket lyder: hungriga hästar arbetar bäst! Malagas spelare får inga löner men gör det jävligt bra ändå och är piskade att vinna här om de numera anorektiska spelarfruarna ska kunna tigga till sig en tallrik rester från den lokala tapasbaren.

5. Vallecano-R.Betis 1X2
Svårdbedömd match. Ser ingen annan lösning än att helgardera.

6. Atalanta -Milan X2
Atalanta är starka hemma men Milan har ändå ett klassen bättre lag och jag tror man får med sig minst en pinne imorgon.

7. Catania -Fiorentin 12
Catania alltid starka hemma på ön men de violetta ser faktiskt riktigt bra ut i år och ska inte räknas bort här. Öppet.

8. Inter -Torino 1X
Tror egentligen mest på hemmalaget men gästerna från Turin är ett lag som allt som oftast ger motståndarna en hård match. Garderar den bräckliga favoriten med ett kryss.

9. Parma -Napoli X2
Camorran känns vassare än ett gäng mjölkbaroner. Minst en pinne för Cavani och gänget.

10. Nice -Bordeaux X2
Nice gör en bra säsong men jag tror att man är på väg in i en formsvacka nu efter att ha kryssat hemma mot Nancy senast. Rödvinsprånglarna är dessutom ett i grunden starkt lag som jag håller för knapp favorit här.

11. Paris SG -Lille 1
Ingen kickar fotboll som han...

12. Galatas. -Besiktas 1X
Funderade på att spika hemmalaget men är oroad av det faktum att man nyligen fick stryk på hemmaplan mot Rot-Weiss Ahlen som i Tyskland är ett lag motsvarande typ Degerfors om man skulle omvandla det till svenska förhållanden. Inte så imponerande alltså och jag ger Besiktas poängchans i detta toppmöte.

13. Hamburg -W.Bremen 12
Ett skämt att HSV står i över 50 %! I år känns nordderbyt mer ovisst än någonsin och strecken borde ligga kring 34-32-34. Bra värde på tvåan.

Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in