2012-04-08, 23:56
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Haha, tror du det?

Atletico dom böjer sig framåt och drar ner byxorna varje gång dom möter Real Madrid.. tyvärr.

Statistiken talar absolut för Real, men de senaste fyra mötena på Calderon (soccerbase.com) har trots allt bara slutat med uddamålsseger för Real. Det har varit tuffa matcher och skulle absolut kunna bli ett kryss även här. De är riktigt stressade i ligan nu och det märks säkert på Mourinho också. Trevlig spänning i den ligan nu, medan PL avgjordes på beställning...
Citera
2012-04-09, 00:02
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Statistiken talar absolut för Real, men de senaste fyra mötena på Calderon (soccerbase.com) har trots allt bara slutat med uddamålsseger för Real. Det har varit tuffa matcher och skulle absolut kunna bli ett kryss även här. De är riktigt stressade i ligan nu och det märks säkert på Mourinho också. Trevlig spänning i den ligan nu, medan PL avgjordes på beställning...

Haha, så glad just nu men ändå lite irriterad då jag hade 1X först på Real på FM Europa.. hade då spiken på Paris SG men bytte istället.

(Får nu bara max 11 rätt på max-systemet, ILLA.
Citera
2012-04-09, 15:58
Medlem
spleendids avatar
Ingen med chans kvar till 13?

Det verkar ganska jämnt i Göteborg, eller? Bollövertag för hemmalaget såklart men chanser åt båda håll. Känns som att första målet blir väldigt avgörande.
Citera
2012-04-09, 16:11
Medlem
Chaows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Ingen med chans kvar till 13?

Det verkar ganska jämnt i Göteborg, eller? Bollövertag för hemmalaget såklart men chanser åt båda håll. Känns som att första målet blir väldigt avgörande.

Jag borde ha haft chansen Men jag vakna helt förstörd 30 min innan Europatipset skulle börja , och satte lite fel vilkor på en match ...

(Helsingborg - Elsfborg)

Det blev en dyr läxa hehe...

Har chans på 12 rätt om Fulham slår Chelsea...

Tråkigt Tråkigt kan nog bli bra utdelning på 13 rätt denna vecka tror jag
Citera
2012-04-09, 16:50
Medlem
Canalatess avatar
Peking! Så jävla bra.. bara jag som har 2:an där i min grupp!
Citera
2012-04-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Peking! Så jävla bra.. bara jag som har 2:an där i min grupp!

Nog för att det gick kasst igår, men vad fan, kvar i gruppen är jag väl ändå?
Citera
2012-04-09, 16:56
Medlem
Chaows avatar
Kom igen nu Sunderland Stoke och Fulham , fixa Jätte jackpotten !
Citera
2012-04-09, 17:15
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incarc
Nog för att det gick kasst igår, men vad fan, kvar i gruppen är jag väl ändå?

Oj, jag måste ha kollat fel! Du hade helgarderat såg jag nu!
Ändå, fiskrensarna ska ner, ner, ner.. fortfarande arg över deras fiasko mot Slöddertälje.
Citera
2012-04-09, 17:20
Medlem
spleendids avatar
Jag tror nog att vi borde skilja på trådarna för att inte irritera folk som inte deltar i FM. Dessutom är det ju bara trevligt med lite dösnack i tävlingstråden också. Det riskerar heller inte att nedlusa tråden eftersom alla system ligger samlade i mina poster.

Alltså: Europatipset i denna tråd. Europatipset med kommentarer kring FM i den andra tråden!
Citera
2012-04-09, 18:35
Medlem
charlezzz173s avatar
om chelsea vinner, aik vinner, aston villa - stoke kryssar har jag 10 rätt... men det känns lite långsökt alltid kul att följa dock
Citera
2012-04-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
om chelsea vinner, aik vinner, aston villa - stoke kryssar har jag 10 rätt... men det känns lite långsökt alltid kul att följa dock

Ser ju ändå rätt lovande ut för din tia just nu
Citera
2012-04-09, 20:31
Medlem
vad gör jag för fel som får aldrig 13 rätt ?? waldermarka, canalates ....någon...
så spelade jag

http://i42.tinypic.com/k2h75t.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in