2012-04-08, 22:28
Medlem
charkovs avatar
Och så är det kvitterat av Marseille till hororna horer. Kommer givetvis att sluta med ett kryss den matchen.

Edit: PSG replikerade direkt på studs...och visade att man ligger inte i topp för ingenting.
Senast redigerad av charkov 2012-04-08 kl. 22:35.
Citera
2012-04-08, 22:29
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Assssssssssssssssså Kan Arsenal Gå O Dö, once again så dog drömmen om 13 rätt

864 rader
1. Arsenal - Manch.C X2
2. A.Bilbao - Sevilla 1X2
3. Mallorca - Granada 1X2
4. R.Madrid - Valencia 1
5. Caen - Bordeaux 1X2
6. PSG - Marsielle 1
7. Djurgården - Sundsvall 1
8. Helsingborg - Elfsborg 1X
9. IFK Göteborg - IFK Norrköping 1
10. Kalmar - AIK 1
11. Aston Villa - Stoke 1X
12. Everton - Sunderland 1X
13. Fulham - Chelsea 2X
Senast redigerad av SpiceDiamond 2012-04-08 kl. 22:38.
Citera
2012-04-08, 22:33
Medlem
Canalatess avatar
Di Maria in för Real Madrid..

Dags att lägga ett spel: Madrid att få straff, nästan garanti med Di Maria på planen.
Citera
2012-04-08, 22:43
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Har spelat tipset minst en gång/veckan men har aldrig fått 13 rätt. Vad är oddset på det? Är så jävla trött på skiten, fattar inte hur ni andra gör!
Citera
2012-04-08, 22:44
Medlem
Canalatess avatar
Helvete.. inte sant, Valencia i ramverket igen!

Edit: Det här är den roligaste matchen jag sett, vilken teater av Real Madrid.
HAHAHAHA, fan.. detta är humor, stor jävla humor.

(Ni måste se när Ronaldo ramlar helt av sig själv när han kommer fri och skriker efter straff, sjukaste filmningen jag sett i år).
Senast redigerad av Canalates 2012-04-08 kl. 23:01.
Citera
2012-04-08, 22:59
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Vinner Valencia skiter jag i om jag missar på FM-Europa.. då har Barcelona allt i egna händer.

Samma här såklart. Dessutom vore det snöpligt med 13 på FM-systemet. Nä, Valencia får lov att hålla detta nu!

Marseille saknade för övrigt inte chanser mot slutet. Cheyrou, tror jag det var, borde fixat kvitteringsbollen. Tio meter över blev det istället.
Citera
2012-04-08, 23:02
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Har spelat tipset minst en gång/veckan men har aldrig fått 13 rätt. Vad är oddset på det? Är så jävla trött på skiten, fattar inte hur ni andra gör!

Om spelat inte roar dej, sluta - så enkelt är det.

Oddset på chansen för 13 rätt beror väl på en kombination av vetande och tur - vetande kan man forbättra, tur däremot....... - dock har tur en tendens att höjas i takt med vetande....

Själv har jag spelat i bortåt 20 år nu och än så länge bara prickad in 13 rätt tre gånger - ingen över 20 000 dock - spelar för at det är kul och försöker att se till at aldrig spendera mera än vad jag har råd med att förlora (vilket för närvarande betyder kring 3 000 i månaden) .

Kommer nog aldrig att sluta spela.....
Citera
2012-04-08, 23:04
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av augusta66
Om spelat inte roar dej, sluta - så enkelt är det.

Oddset på chansen för 13 rätt beror väl på en kombination av vetande och tur - vetande kan man forbättra, tur däremot....... - dock har tur en tendens att höjas i takt med vetande....

Själv har jag spelat i bortåt 20 år nu och än så länge bara prickad in 13 rätt tre gånger - ingen över 20 000 dock - spelar för at det är kul och försöker att se till at aldrig spendera mera än vad jag har råd med att förlora (vilket för närvarande betyder kring 3 000 i månaden) .

Kommer nog aldrig att sluta spela.....

Plötsligt händer det.. (storvinsten alltså)
Citera
2012-04-08, 23:08
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid

Marseille saknade för övrigt inte chanser mot slutet. Cheyrou, tror jag det var, borde fixat kvitteringsbollen. Tio meter över blev det istället.
Surt att de inte fick in en boll. Hade hjälpt mig både i FM och för att höja utdelningen för en ev. penningvinst...
Citera
2012-04-08, 23:24
Medlem
Canalatess avatar
Puta Madrid Oe Oe, Puta Madrid Oe Oe..

(Har aldrig sett ett lag och spelare skämma ut sig så mycket idag, satan i helvete vad mycket filmningar och Ronaldos när han kom helt fri var det roligast på jag vet inte hur länge..)

VAMOS!
Citera
2012-04-08, 23:24
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Edit: Det här är den roligaste matchen jag sett, vilken teater av Real Madrid.

Ja, där satt det fina krysset. Bara fyra poängs ledning och SOM jag hoppas att Barca hittar ikapp. Det vore årets längsta näsa i fotbollsvärlden.

Edit: Och redan nästa vecka blir skillnaden mellan lagen högst 2 poäng efter det heta derbyt i Madrid. Atletico på bortaplan är en vidrig match för Cronaldo och kra kra kra krabborna i vitt.
Senast redigerad av spleendid 2012-04-08 kl. 23:27.
Citera
2012-04-08, 23:33
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Ja, där satt det fina krysset. Bara fyra poängs ledning och SOM jag hoppas att Barca hittar ikapp. Det vore årets längsta näsa i fotbollsvärlden.

Edit: Och redan nästa vecka blir skillnaden mellan lagen högst 2 poäng efter det heta derbyt i Madrid. Atletico på bortaplan är en vidrig match för Cronaldo och kra kra kra krabborna i vitt.

Haha, tror du det?

Atletico dom böjer sig framåt och drar ner byxorna varje gång dom möter Real Madrid.. tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in