Citat:
Ursprungligen postat av RaulGonzalesBlanco
Grattis till vinsten! och när du väl är igång kanske du kan förklara vad som menas med egna rader egentligen?
Har sett något på svenskaspel där man typ ska ladda upp några bilder eller så fattar inte..
Eller du spelade kanske bara ett "eget" m-system?
Egna rader hittar du när du antingen klickar på Europatipset eller Stryktipset sedan System > Egna Rader > Gå till Egna Rader > Browse > Välj den textfil du har din rader i > Överför > Betala > Vinn en massa pengar.
Mina egna rader gör jag just nu i ett program som heter Copéma, kostar en hundring per år. Tidigare gjort jag mina rader i excel vilket också går utmärkt då jag fick 13 rätt så senaste som för två veckor på det sättet.
Du sätter in procentfördelningen på alla tecken på de 13 olika matcherna, därefter så lägger du till eventuella krav för att som ska gälla för dina rader. En såkallad ram. Det gör du för att rensa bort rader du inte vill ha med. Eller så skiter du i att ha någon ram men då är det mer lotteri än skicklighet att få många rätt.
För att dra det jättesnabbt så såg min ram ut som följer, den sammanlagda procentuella summan av ett tecken i varje match skulle inte överstiga ett visst värde och inte understiga ett annat. Det fick vara ett visst antal ettor, kryss och tvåor (det var där jag sprack, det fick vara högst 5 kryss eller eller ännu hellre max 4 kryss, men det blev sex stycken kryss).