2012-02-01, 23:21
Medlem
Quadratics avatar
Lämnade in ytterligare ett R 0-7-16 utöver det jag presenterade här tidigare. Antal rätt på det var **trumvirvel** 9 såklart (torskade på Newcastle, Cagliari, Lazio, Middlesb). Men det spelar mindre roll nu. På söndag ser vi till att jackpoten plockas hem av någon här
Citera
2012-02-01, 23:23
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needsleep
Du måste skämta???

Arsenal kommer inte tappa poäng mot bolton så som bolton spelat.
Napoli vinner, inget snack om saken.. Herregud..
HAHAHAH MILAN FÅR DET TUFFT? Oavsett om de möter lazio som förvisso är bra, så kommer Milan att vinna, de är i alldeles för bra form just nu och är oslagbara.
Vadå inter kommer inte tappa poäng? Har du sett inter spela de senaste matcherna??

Antar att du inte kommer göra så mycket ljud ifrån dig den närmaste tiden....

Själv lyckades jag kamma hem två elvor och 8 tior vilket gav imponerande 2966 kronor på kontot. +966.
Tappade 12an när opålitliga Leicester kvitterade och hade behövt en Bolton-seger för 13.
Nu är det gratis på lördag iaf!
Citera
2012-02-01, 23:29
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Antar att du inte kommer göra så mycket ljud ifrån dig den närmaste tiden....

Själv lyckades jag kamma hem två elvor och 8 tior vilket gav imponerande 2966 kronor på kontot. +966.
Tappade 12an när opålitliga Leicester kvitterade och hade behövt en Bolton-seger för 13.
Nu är det gratis på lördag iaf!

Grattis

Vad körde du för system? Egna rader?
Citera
2012-02-01, 23:38
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av navelluddarn
1. Bolton - Arsenal X
2. Aston V. - Queens PR 1 X
3. Blackburn - Newcastle X
4. Fulham - West Brom X
5. Sunderl. - Norwich 1 2
6. Cagliari - Roma 1 2
7. Inter - Palermo 1 X
8. Lazio - Milan 1 X
9. Bologna - Fiorentin 1
10. Napoli - Cesena 1
11. Siena - Catania 1
12. Udinese - Lecce 1
13. Leicester - Middlesbr X

M32

Grattis till fin vinst. Snyggt tippat
Citera
2012-02-01, 23:50
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Grattis

Vad körde du för system? Egna rader?

Japp! Alltid egna rader!
Är ruskigt övertygad att det är det bästa sättet att spela ifall man vill vinna pengar.
Citera
2012-02-01, 23:56
Medlem
RaulGonzalesBlancos avatar
Citat:
Japp! Alltid egna rader!
Är ruskigt övertygad att det är det bästa sättet att spela ifall man vill vinna pengar.

Grattis till vinsten! och när du väl är igång kanske du kan förklara vad som menas med egna rader egentligen?

Har sett något på svenskaspel där man typ ska ladda upp några bilder eller så fattar inte..

Eller du spelade kanske bara ett "eget" m-system?
Citera
2012-02-02, 00:12
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaulGonzalesBlanco
Grattis till vinsten! och när du väl är igång kanske du kan förklara vad som menas med egna rader egentligen?

Har sett något på svenskaspel där man typ ska ladda upp några bilder eller så fattar inte..

Eller du spelade kanske bara ett "eget" m-system?

Egna rader hittar du när du antingen klickar på Europatipset eller Stryktipset sedan System > Egna Rader > Gå till Egna Rader > Browse > Välj den textfil du har din rader i > Överför > Betala > Vinn en massa pengar.

Mina egna rader gör jag just nu i ett program som heter Copéma, kostar en hundring per år. Tidigare gjort jag mina rader i excel vilket också går utmärkt då jag fick 13 rätt så senaste som för två veckor på det sättet.

Du sätter in procentfördelningen på alla tecken på de 13 olika matcherna, därefter så lägger du till eventuella krav för att som ska gälla för dina rader. En såkallad ram. Det gör du för att rensa bort rader du inte vill ha med. Eller så skiter du i att ha någon ram men då är det mer lotteri än skicklighet att få många rätt.

För att dra det jättesnabbt så såg min ram ut som följer, den sammanlagda procentuella summan av ett tecken i varje match skulle inte överstiga ett visst värde och inte understiga ett annat. Det fick vara ett visst antal ettor, kryss och tvåor (det var där jag sprack, det fick vara högst 5 kryss eller eller ännu hellre max 4 kryss, men det blev sex stycken kryss).
Citera
2012-02-02, 00:19
Medlem
RaulGonzalesBlancos avatar
Citat:
Egna rader hittar du när du antingen klickar på Europatipset eller Stryktipset sedan System > Egna Rader > Gå till Egna Rader > Browse > Välj den textfil du har din rader i > Överför > Betala > Vinn en massa pengar.

Mina egna rader gör jag just nu i ett program som heter Copéma, kostar en hundring per år. Tidigare gjort jag mina rader i excel vilket också går utmärkt då jag fick 13 rätt så senaste som för två veckor på det sättet.

Du sätter in procentfördelningen på alla tecken på de 13 olika matcherna, därefter så lägger du till eventuella krav för att som ska gälla för dina rader. En såkallad ram. Det gör du för att rensa bort rader du inte vill ha med. Eller så skiter du i att ha någon ram men då är det mer lotteri än skicklighet att få många rätt.

För att dra det jättesnabbt så såg min ram ut som följer, den sammanlagda procentuella summan av ett tecken i varje match skulle inte överstiga ett visst värde och inte understiga ett annat. Det fick vara ett visst antal ettor, kryss och tvåor (det var där jag sprack, det fick vara högst 5 kryss eller eller ännu hellre max 4 kryss, men det blev sex stycken kryss).

Intressant även om jag inte fattar mycket. (är det möjligt?)
Får kolla vidare på svenska spels hemsida kanske står mer där, hade tagit en evighet för dig att förklara allt åt mig haha

Verkar ju gå bra för dig, vad fick du för den raden med 13 rätt?
Citera
2012-02-02, 00:21
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaulGonzalesBlanco
Intressant även om jag inte fattar mycket. (är det möjligt?)
Får kolla vidare på svenska spels hemsida kanske står mer där, hade tagit en evighet för dig att förklara allt åt mig haha

Verkar ju gå bra för dig, vad fick du för den raden med 13 rätt?

Inte alls mycket!
37 000. Ja det är ju en schysst bunt med pengar men jag tycker att för 13 rätt ska man bannemig få mer betalt! Jag sätter ju hjärtat på spel varje gång det närmar sig slutsignal!
Citera
2012-02-02, 06:49
Medlem
Germanofils avatar
Snyggt tippat ni som fick in elva rätt. Riktigt svår och oförutsägbar rad tycker jag. Att Ass-Anal skulle tappa poäng kunde man ju ha räknat ut, men Napoli trodde jag verkligen inte skulle spela 0-0. Kan det har berott på ovädret? Inters match såg jag från början till slut och det var en helt sjuk historia. Militio gör 4 fucking mål men ändå misslyckas man med att vinna. Enda jag är nöjd med är att jag hade med ettan på Cagliari som var ren magkänsla.

Nya tag på lördag!
Citera
2012-02-02, 11:35
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:

antar att man inte spela egna rader på tex bomben i butik?
Citera
2012-02-02, 11:52
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
antar att man inte spela egna rader på tex bomben i butik?

Jag ser inte varför det inte skulle kunna vara tekniskt möjligt att spela egna rader i butik. Men jag är hemskt säker på att det inte går. Svenska Spel har alltid jobbat för att göra så lite på så lång tid som möjligt för att underlätta för spelarna.

Men det finns program som hanterar reducerade spel på bomben, tyvärr måste du fylla i kupongerna en och en för hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in