Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Ja, vi får se hur det går. Lycka till du också, hur spelade du?
Jag kör ett M 32 med bl. a spik på Malaga och en rad 'kryssspikar' i matcherna 10, 11, 12.
Kan väl lika gärna posta systemet här - även om det är lite sent....
M 32
1. Manch.U - Swansea
1X
2. Norwich - West Brom
1
3. Lyon - PSG
X2
4. Fiorentina - Palermo
1X
5. Genoa - Inter
1X
6. Milan - Roma
1
7. Udinese - Atalanta
1
8. At.Madrid - Barcelona
1
9. Malaga - Sevilla
1
10. R.Betis - Celta
X
11. Djurgård - Malmö FF
X
12. Kalmar FF - AIK
X
13. Mjällby - Syrianska
1X
Även jag har lite udda spikval - Atletico t. ex - tror inte att Barca går på full kraft nu när titeln är säkrad och då kan man få det svårt mot Atletico borta....
Spikkryssen i 10,11,12 är motiverade utifrån följande/
Betis - Celta /
Celta behöver alla poäng, är usla borta (sämre än Sevilla faktisk) , men möter ett lag som nog har chans på EL-spel, men befinner sig i period där matcherna på nåt sätt slutar oavgjorda (tre senaste har slutat med poängdeling) - så kanske även idag mot ett Celta som faktisk vann sin senaste bortamatch.
Djurgården - MFF/
Tror att DIF reser sig snart....kanske inte kan besegra ett MFF i form, men poäng kan (skall) de ta, men jag erkänner att det är en chansning av de större.
Kalmar - AIK /
AIK verkar på väg framåt, men Kalmar är svårspelade - spik på oavgjord mest på känsla - det var ingen bra idé.
Man U garderas för värde.....
Blir max 12 rätt......nu håller vi tummarna.