2013-05-12, 15:39
  #10189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Match 4/ lottad 1:a

Match 5/ lottad 1:a
Fan va trist. Här slösade man 1 halv och 1 hel... Jävla korrupta sandnegrer i SvS
Citera
2013-05-12, 15:54
  #10190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Match 4/ lottad 1:a

Match 5/ lottad 1:a


Homolottoning deluxe för dem som har helgarderat....
Citera
2013-05-12, 16:30
  #10191
Medlem
Quadratics avatar
Så här blev min rad idag. Sevilla är omgångens mest spelvärda spik enligt mig, utnämns således till "Spik of the week".

R42
1. Manchester U-Swansea 1
2. Norwich-West Bromwich 1 X 2
3. Lyon-Paris SG X 2

4. Fiorentina-Palermo 1 X
5. Genoa-Inter 1 X
6. Milan-Roma 1 2

7. Udinese-Atalanta 1
8. Atlético Madrid-Barcelona X 2
9. Malaga-Sevilla 2

10. Real Betis-Celta 1
11. Djurgården-Malmö FF 2
12. Kalmar FF-AIK 2
13. Mjällby-Syrianska FC 1 X 2
Citera
2013-05-12, 16:39
  #10192
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Så här blev min rad idag. Sevilla är omgångens mest spelvärda spik enligt mig, utnämns således till "Spik of the week".


Nog att Sevillaseger betalas bra, men det är ju ett notoriskt uselt bortalag, håller dock lite bättre form än Malaga, men ändå.... - ett oavgjord resultat kanske, men bortaseger känns långt.......borta

Blir spännande att följa hursomhelst, udda spikval är alltid intressanta.

Lycka till
Citera
2013-05-12, 16:50
  #10193
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Nog att Sevillaseger betalas bra, men det är ju ett notoriskt uselt bortalag, håller dock lite bättre form än Malaga, men ändå.... - ett oavgjord resultat kanske, men bortaseger känns långt.......borta

Blir spännande att följa hursomhelst, udda spikval är alltid intressanta.

Lycka till

Ja, vi får se hur det går. Lycka till du också, hur spelade du?
Citera
2013-05-12, 16:51
  #10194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Ja, vi får se hur det går. Lycka till du också, hur spelade du?
Ser att du också spikade AIK.. Gick väl sådär. Kändes som att Kalmar satte alla sina lägen i mål. Mutumba får öppet mål med huvudet... missar bollen haha
Citera
2013-05-12, 17:10
  #10195
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Ser att du också spikade AIK.. Gick väl sådär. Kändes som att Kalmar satte alla sina lägen i mål. Mutumba får öppet mål med huvudet... missar bollen haha

Hade jag haft info om att Borges sulle starta på topp hade jag spelat annorlunda. Celso Borges behövs nämligen på mittfältet. Det trodde jag också Alm lärt sig vid det här laget...
Citera
2013-05-12, 17:12
  #10196
Medlem
Betongbarns avatar
Hade två spik tvåor på lottmatcherna, de blev såklart ettor!
Även X2 på AIK så ja... då va man out-of-the-game tidigt idag
Citera
2013-05-12, 17:15
  #10197
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Ja, vi får se hur det går. Lycka till du också, hur spelade du?

Jag kör ett M 32 med bl. a spik på Malaga och en rad 'kryssspikar' i matcherna 10, 11, 12.

Kan väl lika gärna posta systemet här - även om det är lite sent....

M 32

1. Manch.U - Swansea 1X
2. Norwich - West Brom 1
3. Lyon - PSG X2

4. Fiorentina - Palermo 1X
5. Genoa - Inter 1X
6. Milan - Roma 1

7. Udinese - Atalanta 1
8. At.Madrid - Barcelona 1
9. Malaga - Sevilla 1

10. R.Betis - Celta X
11. Djurgård - Malmö FF X
12. Kalmar FF - AIK X
13. Mjällby - Syrianska 1X


Även jag har lite udda spikval - Atletico t. ex - tror inte att Barca går på full kraft nu när titeln är säkrad och då kan man få det svårt mot Atletico borta....

Spikkryssen i 10,11,12 är motiverade utifrån följande/

Betis - Celta /
Celta behöver alla poäng, är usla borta (sämre än Sevilla faktisk) , men möter ett lag som nog har chans på EL-spel, men befinner sig i period där matcherna på nåt sätt slutar oavgjorda (tre senaste har slutat med poängdeling) - så kanske även idag mot ett Celta som faktisk vann sin senaste bortamatch.

Djurgården - MFF/
Tror att DIF reser sig snart....kanske inte kan besegra ett MFF i form, men poäng kan (skall) de ta, men jag erkänner att det är en chansning av de större.

Kalmar - AIK /
AIK verkar på väg framåt, men Kalmar är svårspelade - spik på oavgjord mest på känsla - det var ingen bra idé.

Man U garderas för värde.....

Blir max 12 rätt......nu håller vi tummarna.
Citera
2013-05-12, 17:19
  #10198
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Hade två spik tvåor på lottmatcherna, de blev såklart ettor!
Även X2 på AIK så ja... då va man out-of-the-game tidigt idag

Trist, men inte så oväntat när du spikade Palermo (ca 12% chans att den skulle sitta) och Inter (ca 18 % chans). Inter var dessutom överstreckad...
Citera
2013-05-12, 17:59
  #10199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Trist, men inte så oväntat när du spikade Palermo (ca 12% chans att den skulle sitta) och Inter (ca 18 % chans). Inter var dessutom överstreckad...
Ja.. det var liksom ca 2% chans att båda skulle sitta
Citera
2013-05-12, 19:28
  #10200
Medlem
alienfins avatar
ändrar dif till årets spik,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in