2011-01-09, 14:26
Medlem
NWOBHMs avatar
M 24

1. Manch.U - Liverpool 1
2. Chelsea - Ipswich 1
3. Leicester - Manch.C X2
4. Tottenham - Charlton 1
5. Milan - Udinese 1
6. Napoli - Juventus 1
7. Levante - Valencia 2
8. R.Madrid - Villarreal 1
9. Espanyol - Zaragoza 1X
10. Osasuna - Getafe X2
11. Bari - Bologna 1X2
12. Catania - Inter 2
13. Chievo - Palermo 2
Citera
2011-01-09, 14:31
Medlem
Machbets avatar
Fan vad jag har börjat gilla Europatipset!
Det tråkiga med stryket är att det tar slut på två timmar, visst man blir av med skiten snabbt om det går dåligt, men förutom att man spelar för pengarnas skull, så spelar jag för underhållningen. Och att kunna få sitta en hel dag i ovisshet är verkligen en underbar känsla!

Synd att SVS inte anammar samma system på lördagarna, många av de finare matcherna går ju senare på kvällen, vafan, slopa det här med 16.00-tippandet, och satsa på en heldag med stryktipset istället!
Citera
2011-01-09, 14:48
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeg1s
Kommer United verkligen gå för fullt mot Liverpool idag med tanke på att dom leder ligan och fokuserar med på det än cupen? Medan Liverpool inte har mycket att spela för i ligan och satsar hårdare på cupen? Dessutom vill ju antagligen den nya tränaren visa framfötterna o spöa United till varje pris.

?

Ja så ser det ut just nu, men samtidigt så kan inte United bara lägga sig i den här matchen på hemmaplan, man ska komma ihåg att dom har ett stort lag även utanför den riktiga startelvan.
Ny tränare kan både vara bra och dåligt, United kan vinna med 4-0 som dom kan förlora med 1-2 max. Men 1x har jag på dom flesta kuponger, tror det räcker långt idag.

Däremot så funderar jag på om Manchester city kan förlora matchen idag? Leicester kan spela helt ok fotboll vissa dagar, och då specielt på hemmaplan. City kan säkert vara nöjd med kryss idag ?
Citera
2011-01-09, 15:26
Medlem
Blaupens avatar
Inget mål i de italienska matcherna första 25?! Målsnålt idag?
Citera
2011-01-09, 16:30
Medlem
ArturoBandinis avatar
Fy satan för Udinese och Bologna alltså.. Från och med nu har jag bara chansen på 11 rätt då. Typiskt.
Citera
2011-01-09, 16:32
Medlem
Jag har sagt det under en längre tid nu, att de dyra spelarna i de stora lagen kämpar inte längre, de har för mycket pengar helt enkelt.

Milan
Inter

Ligger under

Chelsea nollat efter en halvtimme mot ipshwisch ...
Citera
2011-01-09, 16:43
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Jag har sagt det under en längre tid nu, att de dyra spelarna i de stora lagen kämpar inte längre, de har för mycket pengar helt enkelt.

Milan
Inter

Ligger under

Chelsea nollat efter en halvtimme mot ipshwisch ...

Men nu jävlar öser Milan! Ett till så har vi en etta där igen.
Citera
2011-01-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Men nu jävlar öser Milan! Ett till så har vi en etta där igen.
två snabba mål av milan ett till 11 min kvar med lite tillägg
chelsea 2-0 nu med samt inter.

strax börjar city på viasat.
Citera
2011-01-09, 16:47
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
två snabba mål av milan ett till 11 min kvar med lite tillägg
chelsea 2-0 nu med samt inter.

strax börjar city på viasat.

Jag ångrar dock att jag satte 1X på Chelsea istället för att spara den helgarderingen till Bari - Bologna där jag bara satte kryss.. Men å andra sidan så har jag sagt så jävla många gånger att jag inte litar på Chelsea längre. Så hade jag spikat den matchen lovar jag fan att de hade kryssat.

Edit: 3 - 4 till Udinese nu. HORA!
Senast redigerad av ArturoBandini 2011-01-09 kl. 16:50.
Citera
2011-01-09, 16:49
Medlem
Heeelt sjuk match Milan-Udinese.
Citera
2011-01-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag ångrar dock att jag satte 1X på Chelsea istället för att spara den helgarderingen till Bari - Bologna där jag bara satte kryss.. Men å andra sidan så har jag sagt så jävla många gånger att jag inte litar på Chelsea längre. Så hade jag spikat den matchen lovar jag fan att de hade kryssat.
Mm det blev samma för mig... nu fick milan den i tvåan.
Citera
2011-01-09, 16:50
Medlem
McNultys avatar
3-4 Udinese, helt otrolig match. Milan pressar på som fan och åker på en snabb .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in