2010-10-24, 18:26
Medlem
spleendids avatar
Dra åt helvete. Synd att man inte kunde se Djurgårdsmatchen idag. Lär ha varit den bästa på ett par år för hemmapubliken.
Citera
2010-10-24, 18:27
Bannlyst
Men perfekt att äckel-Djurgården kvitterade på stopptid och pajade mitt system med 3 raka jävla X.
Fast å andra sidan är det lika mycket Kalmars fel som tappade ledning mot Mjällby.
Jävla fikusar.

0-2 till Arsenal... jaha.
Då behöver jag ju bara X i Bilbao och en tvåa i Atlético så kan jag få en tolva som i alla fall ger pengarna tillbaks.
Senast redigerad av Robinho82 2010-10-24 kl. 18:29.
Citera
2010-10-24, 18:28
Bannlyst
Jaja, då får man hoppas att City kryssar och att både Bilbao och Atlético vinner så det blir lite pengar på tolvorna.
Men det är som vanligt att hoppas på alldeles för mycket.
Citera
Medlem
serjisnebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpa84
inter och Sevilla kvar sen är det 13 rätt i ramen...

R-7-2-108(11)

jag håller på arsenal

Är redan körd på Europatipset men vinner dessa två lag får jag in min sjuling vilket ger mig 3620 soldater. Du är inte den enda som hoppas.
Citera
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Men perfekt att äckel-Djurgården kvitterade på stopptid och pajade mitt system med 3 raka jävla X.
Fast å andra sidan är det lika mycket Kalmars fel som tappade ledning mot Mjällby.
Jävla fikusar.

Riktigt synd att inte GAIS lyckades kvittera och kunde fullborda min singelkrysstrio. Men nu har jag fortfarande chans att få pengarna tillbaka på 11 i alla fall. Ett par tvåor i de avslutande spanska matcherna tack.

Förresten Robinho. Jag tycker att du ska skylla på Juventus straffnolla. Hade han slagit straffen i mål hade du förmodligen haft 13 eller?
Senast redigerad av spleendid 2010-10-24 kl. 18:33.
Citera
2010-10-24, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Riktigt synd att inte GAIS lyckades kvittera och kunde fullborda min singelkrysstrio. Men nu har jag fortfarande chans att få pengarna tillbaka på 11 i alla fall. Ett par tvåor i de avslutande spanska matcherna tack.

Känns jävligt surt att ryka på tre raka X när Elfsborg hade ledningen tre gånger i andra halvlek.
Dessutom att Kalmar drullade bort sin ledning.

Vinner Inter och Atlético så måste jag ändå få X i Bilbao för att få ut tolvor. Det känns rätt hopplöst faktiskt.
Plus att tolvan lär inte ge mer än 2 000 spänn.

Så det blir hur man än vänder och vrider på det en ganska trist omgång.
För många ettor, som alltid.
Helt rätt mängd kryss - men alla på samma ställe.
Citera
2010-10-24, 18:39
Bannlyst
Citat:

Förresten Robinho. Jag tycker att du ska skylla på Juventus straffnolla. Hade han slagit straffen i mål hade du förmodligen haft 13 eller?

Jo, förvisso. Men då hade det cashat mindre. Men det är också en del i hela grejen. Tre rätt onödiga kryss i rad.
Elfsborg ska inte tappa tre ledningar mot ett så dåligt lag som dessutom inte har speciellt mycket att spela för.
Kalmar ska inte tappa ledning hemma mot Mjällby.
Juventus ska ju egentligen utnyttja sina chanser och vinna.

Att alla tre inte håller får man ju köpa, men när alla tre samtidigt lyckas bli X så är det ju inte direkt läckert.
Citera
2010-10-24, 18:42
Bannlyst
Nu vill jag bara ha en tolva som betalar skapligt. Då är jag nöjd. Räcker med om tolvan ger 1 500:- så man får lite pröjs på 11 och 10 också.
Då dunkar jag in rubb och stubb på veckans Europatips där det är lite cupskit som kanske kan skrälla.
Citera
2010-10-24, 19:03
Bannlyst
Har någon en länk där man kan kolla hur procentfördelningen föll ut på kupongens tecken idag?
Citera
2010-10-24, 19:03
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Nu vill jag bara ha en tolva som betalar skapligt. Då är jag nöjd. Räcker med om tolvan ger 1 500:- så man får lite pröjs på 11 och 10 också.
Då dunkar jag in rubb och stubb på veckans Europatips där det är lite cupskit som kanske kan skrälla.

Kan nog ändå bli ett par hundra på 11 om Bilbao vinner, och så X2 på Atletico, även om Inter gör sitt. Det är nog min chans till återbetalning ikväll. Tror krysset på Bilbao betalar för dåligt för att jag ska gå plus på 11.

Har också velat kolla streckfördelningen i efterhand. Dessvärre verkar det som förgjort. Hade gärna velat ha den statistiken tio år tillbaka i tiden, men men.

Ptja. Nu fanns den visst kvar på 552 fortfarande men tio år tillbaka i tiden verkar det inte sparat.
Senast redigerad av spleendid 2010-10-24 kl. 19:07.
Citera
2010-10-24, 19:07
Bannlyst
Citat:
Kan nog ändå bli ett par hundra på 11 om Bilbao vinner, och så X2 på Atletico, även om Inter gör sitt. Det är nog min chans till återbetalning ikväll. Tror krysset på Bilbao betalar för dåligt för att jag ska gå plus på 11.

Har också velat kolla streckfördelningen i efterhand. Dessvärre verkar det som förgjort. Hade gärna velat ha den statistiken tio år tillbaka i tiden, men men.

Problemet för mig är ju att min Arsenal-seger-gardering bygger på att Bilbao inte får vinna, så det är inte bra för mig.
Så jag föredrar X i Bilbao och tvåa i Atlético.

Jag borde väl rimligen kunna få ett större antal 12r om det faller ut så.
Plus att jag så här långt faktiskt träffat samtliga matcher. Så om Inter vinner så bör jag få betalt får ganska många elvor och tior också - förutsatt att dom cashar.
Vilket dom borde göra om Bilbao håller X och Atléti vinner.
Citera
2010-10-24, 19:09
Bannlyst
För övrigt, utdelningsmässigt var det ju förjävla trist att både Udinese och Lazio höll hela vägen.
Udinese svajade ju redigt mot slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in