Lite märkligt är det ändå att utdelningen störtdök från 406 000 till 135 000 när Elfsborg tog ledningen.
Vill minnas att Elfsborg inte var så hårt streckade, typ lägre än X.
Skumt.
Lägre än X, men lik förbannat inte X. Fler kryss drar alltid upp utdelningen. Tumregel nummer ett.
Synd att seriens egentligen bästa lag (ja, man hade vunnit flest matcher av hundra mot vilket av de andra lagen som helst) visar stake först nu på Stadion och inte lyckats avgöra tillräckligt många bortamatcher tidigare.
Där bankade DIF in 2-2 och då var det definitivt godnatt för mitt system.
Tre raka kryss överlever jag inte och det kan jag fan inte heller slingra mig ur. Det går som inte.
Och då har jag fortfarande problemet med allt för många ettor i rad om Inter vinner samtidigt som Sevilla.
Reduceringen kommer att våldta mig om inte Osasuna helt klappar ihop eller någonting.
Lite märkligt är det ändå att utdelningen störtdök från 406 000 till 135 000 när Elfsborg tog ledningen.
Vill minnas att Elfsborg inte var så hårt streckade, typ lägre än X.
Skumt.
Om det finns en gud så bestämmer han att Osasuna ska klappa ihop fullständigt i andra halvlek och skämma ut sig. Fyra röda kort. Ungefär.
Men det kommer ICKE ske.
Tror faktiskt det bästa för mig vore om City kvitterade mot Arsenal. Då får jag lite fler outs på sista matcherna.
Då kan både Bilbao och Atlético få vinna... och det borde ju kunna ge lite pengar.