Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Själv är jag mest nyfiken på hur nära min uppskattning av utdelningen var om PSG hade vunnit. Synd att vi inte får veta, men den hade förmodligen inte riktigt orkat upp till 5 000. Eller kanske, ändå. Men inte mer. Som sagt. Som så. Hej då.
Nästa omgång blir det rekordhög utdelning på Europatipset. Det känns som att en vändning måste vara på väg.
Har redan spanat in den och tycker det ser ut att vara krattat för en del överraskningar.
Den här gången har man ett bättre urval av matcher.
Måste faktiskt säga att jag är lite irriterad över urvalet vid CL/UEFA samt landskamper.
I helgen finns det dock stora möjligheter för exempelvis Blackburn att knipa poäng mot överkryssade Liverpool - som jag dock tror vinner, faktiskt. Sug på den.
Även Sampdoria kan röra till det lite för Inter. Inter går ju som tåget och då kan det helt plötsligt spåra åt vilket håll som helst. Kan rent av bli tvåa där.
Håller det inte heller för otroligt att Bologna tar en pinne av Juve och att det händer ytterligare något lurt längre ner på raden.
Helsingborg kanske får guldångest och kryssar - sånt händer.
Tror dock att Osasuna levererar, detta gör även Gefle (om GAIS skadehelvete håller i sig) och City tror jag kommer spänna penis. Tycker City verkar generellt prestera bra mot topplagen, men det kan vara en erotisk masturbationsfantasi.