2010-10-17, 22:04
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Helt otroligt, faktiskt.

Något säger mig dock att du skulle kunna, och till och med kommer att, hamna i samma situation 9 veckor av 10, där "maximal otur" varvas med "helt otroligt". Man glömmer ofta de resultaten som gått ens väg när man bedömer en omgång. Att backa upp ett system med ett annat brukar dessutom tala extra mycket för att båda går åt helvete.
Citera
2010-10-17, 22:06
Medlem
Machbets avatar
Påtal om onsdagen.

Om dagens matcher gav så kass utdelning (fastän det är några "skrällar") vad fan kommer onsdagens ge då?!! Känns som 1orna kommer flöda och som mest kan det gå in något kryss..
Citera
2010-10-17, 22:08
Bannlyst
Det som irriterar mig mest idag är att Man City var värdelösa - men ändå vann.
Att Fiorentina tog ledningen och hade kontroll - men rasade ihop totalt på bara någon minut.
Inget avgörande i Depor - trots 22 skott och tokdominans.

Depormatchen dödade mina kuponger och City och Fiorentina tog ju ner värdet avsevärt. Något kryss där så hade det varit lite pengar rakt igenom idag.

Tror faktiskt jag hoppar Europatipset efter att ha tittat igenom statistik för utdelning senaste 10 veckorna. Det är ju knappt att 12 rätt ger pengarna tillbaks ens - trots jackpot-trams.

Tror jag håller mig till Stryktipset framledes.
Citera
2010-10-17, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Machbet
Påtal om onsdagen.

Om dagens matcher gav så kass utdelning (fastän det är några "skrällar") vad fan kommer onsdagens ge då?!! Känns som 1orna kommer flöda och som mest kan det gå in något kryss..

Du kan ju kolla hur det sett ut tidigare. Det finns exempel på när 13 rätt gett 14 kronor.
Så jag tänker absolut inte spela på CL. För blir det en rad som har potential att ge pengar så är det enbart ifall Barca eller City tappar poäng hemma... och det lär inte ske.
Citera
2010-10-17, 22:10
Medlem
Machbets avatar
Hopp får nog nöja mig med 11 idag, exakt samma som förra veckan..
Citera
2010-10-17, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Något säger mig dock att du skulle kunna, och till och med kommer att, hamna i samma situation 9 veckor av 10, där "maximal otur" varvas med "helt otroligt". Man glömmer ofta de resultaten som gått ens väg när man bedömer en omgång. Att backa upp ett system med ett annat brukar dessutom tala extra mycket för att båda går åt helvete.

Jag har faktiskt inte backat upp något system med annat, utan testade olika tänk. Alla var ganska bra, men inte nog bra.
Oturligt nog så har jag 12 på nästan alla, men faller på "olika resultat-reduceringen" på rubb och stubb.

Och där jag inte gör det så missar det på att jag hade 1-2 i Deportivomatchen.
Så jag stannar på en jävla massa elvor istället för en mass 12r.
Citera
2010-10-17, 22:12
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Påtal om onsdagen.

Ja, ibland kan man undra hur fan SvS väljer ut matcherna. Men det ska finnas möjlighet till en skrällomgång, och det finns det bara med några på förhand riktigt säkra hemmasegrar. Tror dock att raden av ettor inte är speciellt säker nästa vecka. Inte ett bortalag är helt oävet även om Lech Poznan, Rosenborg och FCK har svåra uppgifter framför sig. Vore dock jävligt skoj om något nordiskt lag kunde stå för en praktskräll. Men det är som sagt svårt att föreställa sig hur det skulle gå till när klasskillnaden är total.

Nej, jag kommer nog att hoppas på att Uniteds allmänna förfall fortsätter, och att Rubin är det värdelösa greklaget övermäktigt. Nästan så att den säkra tvåan lockar i match 8, eller vad säger ni?
Citera
2010-10-17, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Ja, ibland kan man undra hur fan SvS väljer ut matcherna. Men det ska finnas möjlighet till en skrällomgång, och det finns det bara med några på förhand riktigt säkra hemmasegrar. Tror dock att raden av ettor inte är speciellt säker nästa vecka. Inte ett bortalag är helt oävet även om Lech Poznan, Rosenborg och FCK har svåra uppgifter framför sig. Vore dock jävligt skoj om något nordiskt lag kunde stå för en praktskräll. Men det är som sagt svårt att föreställa sig hur det skulle gå till när klasskillnaden är total.

Nej, jag kommer nog att hoppas på att Uniteds allmänna förfall fortsätter, och att Rubin är det värdelösa greklaget övermäktigt. Nästan så att den säkra tvåan lockar i match 8, eller vad säger ni?

Jo, alltså man måste ju banka City och Barca. Så enkelt är det. Lech fixade ju 3-3 mot Juventus, som dock var helt otroligt värdelösa och dessutom stod och sov på stopptid när 3-3 kom.
Det händer inte igen.

Så City och Barca vinner. Hittar man ytterligare en bra spik kan man gardera upp sig och hoppas att det ska skrälla så penis darrar.
Citera
2010-10-17, 22:26
Bannlyst
Om jag går in på Europatipset så spikar jag Man City, Barca och Napoli och sen ber jag till gudarna att Bursaspor chockar Man Utd, att Rangers kniper en poäng och att antingen PSG, Rubin eller Benfica vinner borta.

Då kan det bli lite pengar i alla fall. Känns onödigt att slösa kryss på matcher som sannolikt inte kommer fluka. Och om dom gör det måste man sätta rätt många knepiga andra...
Citera
2010-10-17, 22:27
Medlem
Machbets avatar
Jag tror iaf FCK kan skrälla, tycker det har sett darrigt ut hos Barca senaste tiden. Man U däremot vågar jag spika, kan inte ens uttala motståndarna.
Får inte Liverpool tillbaks spelare så vågar jag spika där med.
Nej orkar inte fundera mer över detta nu, det tar vi imorgon istället godnatt på er.

Lycka till med 12orna Robinho om de nu ramlar in!
Citera
2010-10-17, 22:35
Bannlyst
Citat:
Jag tror iaf FCK kan skrälla, tycker det har sett darrigt ut hos Barca senaste tiden. Man U däremot vågar jag spika, kan inte ens uttala motståndarna.
Får inte Liverpool tillbaks spelare så vågar jag spika där med.
Nej orkar inte fundera mer över detta nu, det tar vi imorgon istället godnatt på er.

Lycka till med 12orna Robinho om de nu ramlar in!

Några tolvor blir det då fan inte.
I alla fall, Barca vågar du spika. FCK kämpar och är bra, men det där fixar dom inte.
Liverpool kommer sannolikt vara ruttna, ja.
Bursaspor tycker jag du ska frukta en smula - dom är inte alls dåliga. Har dock släppt in oroväckande många mål sista tiden.
Citera
2010-10-17, 22:43
Bannlyst
Nej, har räknat på det nu. Tror tamejfan man går back även om man spikar Barca, Napoli och City - även om det skräller i en eller två andra matcher.
Känns helt enkelt som att CL-omgången måste hoppas över. Finns inget värde i den.

Ska nog gå in på Stryktipset istället. Synd bara att det är en hel vecka tills dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in