Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Mina förslag blir därför: spika Barca, uteslut X i Rubin. Tror även att Schalke kan vara en klok spik. Tror även Werder Bremen vinner. Inter hade jag inte vågat spika, då X är ett helt okej resultat för båda lagen.
Tack för lägesrapporten. Gav mig bara ännu mer vatten på Rubinkvarnen. Man är smartare och kommer att inleda lika stabilt som Lazio nyss gjorde. Grekerna förivrar sig i form av hemmaplan och känns allmänt enkla att luckra upp bakåt. Rubin blir min hit.
Inter har kanske världens hetaste anfallare just nu, och definitivt en av de jag valt i mitt allstarlag sett till de senaste åren. Etoo´gör mål på allt som både rör sig och står still mellan stolpar. Sataniskt kvick i fötterna och kanske den smartaste anfallsnegern i fotbollseuropa. Nej, usch, det där menade jag inte. Åtminstone inte riktigt.

Men låt säga som så att jag i alla fall tror på Inter. Man gör minst en balja mot ett försvarsinriktat Tottenham, som precis som du säger går vidare på oavgjort. Detta faktum leder till försiktighet och i sin tur deras fall. Inter förmodligen en av mina spikar, således.
Barca, City blir bara mer och mer spikar ju mer man tänker på det. Jag menar; hör och häpna: "Läck Poznan". De kommer göra skäl för namnet och läcka som det polska såll man faktiskt är. För det är väl polskt, va?
Fyra spikar som låter garderingarna hagla någonstans däremellan. Någonstans mellan spanjorer och norrmän, där det förhoppningsvis kan borga för något mycket oväntat.