2003-10-03, 14:14
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...369961,00.html

Jag trodde hon var duktigt blåst (dotter vill säga), men det är nog bara för att hon är snygg modell. Att morsan hennes blir minister är förstås ingen garant för intelligens, men lite i alla fall. Tiger lär nog inte få svårt att få uppehållstillstånd i Sverige om han mot förmodan är ute och fiskar efter ett sånt.
Citera
2003-10-03, 14:29
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Hoppa bara inte flickebarnet är sosse
Citera
2003-10-03, 15:00
Medlem
-luftwaffe-s avatar
blir det en lösare invandringspolitik nu när en kvinna sitter på posten, eller ?
Citera
2003-10-04, 22:40
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongobongo3
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...369961,00.html

Jag trodde hon var duktigt blåst (dotter vill säga), men det är nog bara för att hon är snygg modell. Att morsan hennes blir minister är förstås ingen garant för intelligens, men lite i alla fall. Tiger lär nog inte få svårt att få uppehållstillstånd i Sverige om han mot förmodan är ute och fiskar efter ett sånt.

Jag vet inte om Elin är smart, men jag vet att hennes tvillingsyster Josefin läser juridik, om man måste vara smart för det vet jag inte...
Citera
2003-10-05, 19:29
Medlem
AirMails avatar
Tigers "svärfar"=vem?

Jag hörde för ett tag sen (1-3 månader) en radiointervju med någon man som blivit jämställdhetsansvarig eller något liknande (jag KAN ha fel, rätta mig gärna!)... i slutet nämnde han i alla fall att hans dotter (en av väldigt många barn han hade) var ihop med Tiger Woods. SÅ nu har frugan fått maktjobb. Ja snacka om att makteliten är en liten krets...

Vem är han?
Citera
2003-10-05, 19:36
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirMail
Jag hörde för ett tag sen (1-3 månader) en radiointervju med någon man som blivit jämställdhetsansvarig eller något liknande (jag KAN ha fel, rätta mig gärna!)... i slutet nämnde han i alla fall att hans dotter (en av väldigt många barn han hade) var ihop med Tiger Woods. SÅ nu har frugan fått maktjobb. Ja snacka om att makteliten är en liten krets...

Vem är han?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...145564,00.html

"Pappa Nordegren ska jobba i USA
Thomas Nordegren vill inte kommentera om Tiger Woods blivit introducerad till familjen hemma i Sverige och vill inte heller recensera sin blivande svärson.
- Jag har uppfostrat mina barn till att bli självständiga och bestämma över sina liv själva, säger han.
Thomas Nordegren får dock möjlighet att lära känna sin dotters stenrike pojkvän i sommar. Då ska han vara Sveriges Radios korrespondent i Washington."

Jepp, lär ju bli en hyffsad månadslön i familjen där... artikeln är ju lite äldre så "Thomas" kan ju hunnit få en ny befattning.

Josefin (Elins tvillingsyrra) går i min klass... söt tjej.
Citera
2003-10-05, 21:45
Medlem
AirMails avatar
Ah...ok! Thanks. Hehe... trode det var nåt med jämställdhet. A ja...
Citera
2003-10-06, 15:26
Medlem
Daves avatar
Vem bryr sig om hon går i din klass?
Citera
2003-10-06, 15:53
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dave
Vem bryr sig om hon går i din klass?