Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Skulle jag någon gång i framtiden få för mig att injicera opiater så hoppas jag att du då har skrivit en liknande detaljerad guide om detta.
Nu har jag Sub igen (efter ett ofrivilligt avbrott då) och har inga sådana fantasier (att injicera opiater alltså) men blir jag utan igen, och om det då finns en "opiatinjiceringsguide" så kommer jag lusläsa den... förmodligen med en erotisk laddning i rummet... även om jag inte kommer att använda guiden i injiceringssyfte.
Bra skrivet alltså. Intressant att läsa fast jag inte har något intresse av att injicera just tjack då, men man kan ju alltid fantisera om att det är något annat i koppen...
Egentligen duger den här guiden till att skjuta smack också. Det räcker med att byta till en tvåmeterspump och en grå kanyl (eller fortsätta köra med en grov kanyl; det blir ganska roligt att
dunka i sig typ 1 ml heroinlösning med en blå kanyl, eftersom det tar ungefär 1 sekund att trycka i sig horset då. Man blir jävligt fort väck på det sättet, när det kickar).
Jag kör samma grej med smack, nämligen. In med kärl 1 i microvågsugnen, låt det koka, ned med horset i kärl 2, dra upp hett vatten i pumpen ur kärl 1, spruta ned i kärl 2, rör runt, filtrera, slå i sig, dra ut nålen, stoppa blödningen, spara filtret och svaret.
Om du skall skjuta jonk, så tillsätt askorbinsyra. Brunt heroin brukar jag i och för sig köra i micron direkt, av någon anledning... det förångas väl inte så lätt i kokande vatten, har jag fått för mig, och det löser sig så dåligt annars. Fyll alltså kärl 1 med vatten och blanda jonk med litet askorbinsyra i kärl 2, dra upp vatten i pumpen och spruta ned i kärl 2 och kör det i micron, tills lösningen ser ut som whisky och det inte är något brunt grums kvar på botten. Annars är det väl bara att göra som jag gjorde i
Vridningskonsten, även om det kanske är bäst att inte ta fullt så mycket, haha!