Köpte precis för 6000kr i aktier för jag vet att man ska köpa när de billigt inser att detta va dumt är helt ny på aktier kan jag sätta så den säljer imorgon snabbt som fan eller kmr de kurs imorgon redan som ni skriver?
Ingen som har något att säga om Eniro? Gått upp 70% denna veckan och går fortsatt upp... Det mest sjuka är att jag funderade på att punga in pengar på eniro precis innan uppgången, för jag hade en känsla. Men fegade naturligtvis ut xD
Och hur mycket hade du förlorat hittills i så fall?
Köpte precis för 6000kr i aktier för jag vet att man ska köpa när de billigt inser att detta va dumt är helt ny på aktier kan jag sätta så den säljer imorgon snabbt som fan eller kmr de kurs imorgon redan som ni skriver?
Ska du nödvändigtvis gå in med en chanspost i detta bolag så vänta tills den ligger i 7-8 öre, men risken är att det blir konkurs!
Ja sålänge inte aktien är handelsstoppad så är det väl bara att slänga ut dom för ett skambud? Verkar mest vara dödsryckningar i detta bolag nu, så har du tur kanske du dubblar pengarna. Men det är inte värt risken att chansa. Chansen är betydligt större att du förlorar hela din insats i detta skräpbolag..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!