2010-10-11, 20:02
Medlem
Evilyns avatar
I Hässleholm, mitt emot stationen, finns/fanns(?) ett kebabställe som jag aldrig kommer återvända till. Jag var tvungen att använda övertydligt teckenspråk för att få kebabsnubben att förstå att jag ville ha rullen delad i två, och även då tog det en stund för honom att fatta. Rullen i sig smakade absolut ingenting, det var som att sticka ut tungan genom fönstret.

I Malmö, nära stationen, finns ett liten lusthusliknande kebabställe. Jag och en polare beställde varsin rulle därifrån, och vi hann knappt två bett in i rullen förrän vi kom ner till såsen - som smakade riktigt sur, stark, äcklig TJACKSVETT! Vi slängde rullarna i närmsta soptunna, och hon spydde i ett gathörn.

I Kristianstad fanns det ett Frasses (det har tydligen brunnit ner för något år sedan) som var det sunkigaste jag besökt. Det drevs av ett gäng araber som bara hängde vid bardisken och snackade skit med sina arabpolare hela dagarna. När man kom in såg de ut som typ "NOO jag måste jobba!!!"
De tog evigheter på sig att laga burgaren, och när man väl fick den och tog sitt första bett sa det bara slafs och kött, sallad etc gled ur det dyngsura brödet och landade med ett smack på bordet. Deras pommes var sladdriga som överkokt spagetti.
Citera
2010-10-13, 22:28
Medlem
Kommer inte ihåg vad haket hette men det var något lunchhak på Norrmalm i Stockholm, vi var ett gäng som beställde dagens och ALLT verkligen ALLT var fel (dåligt kok potatis, klumpar i såsen, dåligt stekt kött (fläsk)). Blev så paff så vi gick bara och gottade oss på McDonalds som nästan är lika illa.Så här i efterhand borde man kanske ha förstått att en knappt halvfull lunchrestaurang inte är ett gott tecken...
Citera
2010-10-13, 22:32
Medlem
JamalKings avatar
Hard Rock i Göteborg !

Fick vänta på mat alldeles för länge med tanke på att vi hade förbeställt 3 veckor i förväg, ingen vidare service heller, för långsamma med maten helt enkelt.

Men det är gott.
Citera
2010-10-31, 02:31
Medlem
Kattolfs avatar
Jag och min dam var på en krog i Bengtsfors centrum för några år sedan. Pizza skulle vi käka var det bestämt. Förutom att det var nästan norska priser på dem, så var de även indränkta i härsket flott. Bottnen var som en tvättsvamp i konsistensen.

Ett annat ställe som man bör undvika är "Lilla Monaco" i Blackeberg (Bromma).
Förutom att lokalen är hyfsat sunkig så är stället väl frekventerat av blackans Alkis-elit.
Jag och ett par polare var där för att käka litet. Det första vi fick se var en mysko snubbe i AIK utstyrsel som ville pracka på oss något som han kallade för "Drömfångare". När vi tackade nej så frågade han om vi jobbade för CIA . Hursomhelst så beställde vi kebabpizza vilket visade sig vara ett misstag. Den smakade ok, men fan vad sjuka vi blev framåt kvällen allihopa. Dit går jag aldrig igen!
Citera
2010-10-31, 18:11
Medlem
Käkade på ett ställe i Växjö som heter La gondola, maten smakade unket och när jag beställde inte en karaff vin så kom en finnig fjortis och sa -en Kalaffel röd vin. Har senare hört att restaurangen förlorat sitt serveringstillstånd vilket inte är konstigt med tanke på åldern på personalen
Citera
2010-10-31, 20:38
Medlem
Cofféhouse by George, Linköping!
Deras sallad var det äckligaste jag ätit! 70 spänn för billiga skitvaror
Citera
2010-10-31, 20:42
Medlem
Medves avatar
Pizzeria Juventus i Angered, (GBG) hemskt som fan.
Citera
2010-10-31, 20:42
Bannlyst
Mcdonalds på Kungsholmen.

Mådde så jävla illa efter en kycklingburgare
Citera
2010-10-31, 22:42
Medlem
Kadeks avatar
Pizzeria Charlie i Gnarp. Vidrig inredning, vidrig mat, vidrig toalett. Ägaren/bagaren satt och rökte hasch och cigaretter inne i köket.
Citera
2010-10-31, 22:46
Medlem
Kadeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatetrance
Var något sunkigt sliskigt gatuhak i Eskilstuna som serverade pizza, stannade med bilen där när vi var på väg hem till Stockholm.
0/10 i betyg. Var i utkanten av Eskilstuna.

Låter som pizzerian i Skiftinge. Brukar vara mycket zigenare på just det stället.
Citera
2010-11-03, 11:10
Medlem
Hariwans avatar
En pizzaria som ägs av en idiot på Önsberg i stockholmstrakten. Fyfan jag vet att jag beställde maten där men sen vet jag inte hur jag käkade upp den. Den pizzaria som ligger nära taxi kurriers huvudkontor. Äckligt och idioten som jobbade där var fett arg och otrevligt.
Citera
2010-11-22, 22:29
Medlem
Kulliss avatar
Amaranten, Kungsholmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in