Pasta Basta, Köpenhamn. Minns stället från när jag var liten, runt tio. Personalen kunde fan inte göra något rätt, hemska väntetider, maträtter som inte kom samtidigt etc. Priset tog dock att det var något på en viss rätt (en pastarätt) som jag inte tyckte om vid tiden men som serverades med något som kallades för pasta (tänk typ grönsakspasta), spagetti eller något hette det andra (den FAKTISKA pastan), jävla danskar och deras språk...morsan sa iaf till servitören att jag skulle vilja ha "bara pastan" och utesluta vad nu det andra var. Resultatet: när de andra i princip är färdigätna dyker denne upp med en tallrik kokt pasta...wtf. Minns inget av de andras mat men den sög antagligen den med. Sen verkade personalen i övrigt inkompetent, minns att en av dem tappade en massa tallrikar inte långt ifrån vårt bord två (!) gånger under kvällen, lät ju jävligt mysigt i öronen
Som tur är är min farsa ingen som tar skit så minns att han blev helt jävla rosenrasande på dem varpå vi slapp betala för det mesta

kollade upp stället för ett tag sedan och det ligger tydligen kvar...