2009-03-17, 22:21
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Tycker du att det i det här fallet (tråden i trådstarten) har kommit igång en så pass bra debatt att det räddar tråden från låsning/att kastas? Titta endast på de 17 första inläggen. Det var efter inlägg 17 som tråden uppmärksammades av Carl Hamilton.

Det är alltid en gränsdragning och jag vet faktiskt inte hur jag själv skulle ha bedömt tråden. Den är inne på andra sidan enligt min sidvisningsinställning och det tycker jag är att den har kommit igång. Dock var det inte jättekvalitativa inlägg förrän sidan 2 där både inlägg #13 och #17 tillför lite mer än de tidigare. Som sagt den är på gränsen och kan tippa åt båda hållen.
Citera
2009-03-18, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Sedan när är FB inte användarvänligt? Att tänka så långt att man kanske skall söka innan man startar en tråd, kan man tro att varje person >14 klarar av. Men så är icke fallet, och då kanske det behövs sådana här åtgärder som automatik.
Varför dyker det upp dubbeltrådar titt som tätt på samma avdelningar?
Citera
2009-03-18, 23:09
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Det är alltid en gränsdragning och jag vet faktiskt inte hur jag själv skulle ha bedömt tråden. Den är inne på andra sidan enligt min sidvisningsinställning och det tycker jag är att den har kommit igång. Dock var det inte jättekvalitativa inlägg förrän sidan 2 där både inlägg #13 och #17 tillför lite mer än de tidigare. Som sagt den är på gränsen och kan tippa åt båda hållen.
Men det är åtminstone kvaliteten, och inte antal inlägg, som avgör?

10 svar med den obligatoriska kommentaren "Det är säkert kulturberikare" räknas inte hoppas jag.

Jag är dessutom nyfiken på regel 0.08, som lätt skulle kunna användas i det här fallet. Det var en hel artikel, kopierad rakt av.
Citat:
Ursprungligen postat av regel 0.08
Det är inte tillåtet att citera hela verk eller artiklar utan upphovsmannens tillstånd. Citeras delar ska källa anges.
Hur ofta används denna regel?
Citera
2009-03-18, 23:27
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Varför dyker det upp dubbeltrådar titt som tätt på samma avdelningar?

För att folk inte söker innan dom skriver.
Citera
2009-03-18, 23:45
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Men det är åtminstone kvaliteten, och inte antal inlägg, som avgör?

10 svar med den obligatoriska kommentaren "Det är säkert kulturberikare" räknas inte hoppas jag.

Jag är dessutom nyfiken på regel 0.08, som lätt skulle kunna användas i det här fallet. Det var en hel artikel, kopierad rakt av.

Hur ofta används denna regel?
Svarar för mig själv och gissar på "inte nog ofta".
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in