2009-03-13, 01:00
Medlem
wonderlands avatar
Rödbetor..smakar källare

Svamp..klarar av champinjoner emellanåt men där går gränsen

Beasås..avskyr dragon..ser ut som nån slags snorspya
Citera
2009-03-13, 01:09
Medlem
suryoyos avatar
Kaviar sån rosa sörja då och lingon+valfritt kött.
Citera
2009-03-13, 01:33
Medlem
Quorn.. Jag älskar svamp, men quorn är något av det äckligaste jag ätit. Har försökt med massa olika tillagningsmetoder och kryddningar, men inget fungerar.. men jag lider inte, jag klarar mig utan quorn.
Citera
2009-03-13, 01:36
Moderator
evilhoneys avatar
Oliver. Det ser så mumsigt ut men smakar ju för fan ruttet! jag har försökt flera gånger men jag kommer liksom inte över den smaken.
Citera
2009-03-13, 01:53
Medlem
Storsnusarns avatar
Fiskbullar
Oliver
Fil

Annars äter jag i stort sett allt. Jag kanske inte har försökt gilla, men men...
Citera
2009-03-13, 01:58
Medlem
Sill
Ärtsoppa
Leverstuvning

eh, är det jag kommer på nu.
Citera
2009-03-13, 01:58
Medlem
playmates avatar
Stekta och kokta grönsaker. Omöjligt att äta skiten
Citera
2009-03-13, 02:01
Medlem
arnold2k5s avatar
ni som nämner oliver, även kalamata oliver? för det är ju himlen på burk!
Citera
2009-03-13, 02:05
Medlem
Calle.s avatar
  • Alla sorters gröt - Alltid avskytt gröt som pesten. Ser äckligt ut, luktar äckligt, smakar äckligt. Namnet är ingen höjdare heller.
  • Filmjölk - Konstig smak. Smakar, uhm, gammalt?
  • Oliver - Smakar helt enkelt riktigt avkyvärt. Får jag oliver i någon maträtt så är maträtten förstörd. Allting tar ju tamigfan smak av dom här hemska små gröna och svarta kulorna. Eftersmaken är bedrövlig den med.
  • Tonfisk - "vanlig" och på burk. Jag får grova kväljningar av lukten. De gånger jag provat att äta tonfisk på burk, har nästan alltid slutat med att jag varit nära på spy. Faktum är att jag nästan vill spy bara jag tänker på hur det luktar och smakar. Lukten är bland det vidrigaste som finns.
  • Kaviar - Äcklig färg, konsistens, lukt och smak.
  • Koriander - Smakar förjävligt och kan förstöra till och med den godaste maträtten.
  • Potatisbullar - Jag älskar potatis, men potatisbullar smakar inte gott. Inte alls.
  • Blodpudding - Skum smak och konsistens. Namnet gör ju inte direkt att man vill äta det heller.
Senast redigerad av Calle. 2009-03-13 kl. 02:10.
Citera
2009-03-13, 02:08
Medlem
Nokenoas avatar
Bearnaisesås
Parmaskinka
Vörtbröd

Bearnaisesås ser ut och smakar som en slemmig uppharklad snorkråka som legat i en vattenpöl i två veckor... FÖRSÖKER verkligen tycka om det eftersom det är en sån klassiker med biff och pommes Men alltid samma gamla visa...
Parmaskinka - Borde vara godare eftersom det ser så gott ut, och vörtbröd är ju standard på julbordet...
Citera
2009-03-13, 02:51
Medlem
Kaviar (kalles kaviar etc).

Ostkaka - älskade det när jag var liten men nu....
Citera
2009-03-13, 03:15
Medlem
JerryCottons avatar
Köpefiskbullar, potatisbullar, blomkål, ängamat, frukt i varma maträtter, köpepyttipanna.
Senast redigerad av JerryCotton 2009-03-13 kl. 03:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in