2009-03-15, 22:24
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Snart har jag 100 000 inlägg på de trådar jag skapat, vore kul att se det utan att sitta med miniräknare och kolla. Det finns kanske fler som vill veta det totala inlägg som finns på trådarna. Jag har ändå ganska få trådar att räkna på, men det finns väl andra som har betydligt fler och som vill veta detta?
Wow! Hur bär du dig åt för att få sådan respons i dina trådar?
Citera
2009-03-15, 22:38
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Wow! Hur bär du dig åt för att få sådan respons i dina trådar?
OBS! Jag skrev fel LÄSTA, inte inlägg. Så det är ju ganska lite om man jämför med trådar på vissa andra forum. Men både inlägg och lästa borde vara kul att se totalen på utan att behöva räkna själv.

Jag pratar om känsliga ämnen/frågor om sex med barn m.m. vilket rör upp känslorna. Jag har inte varit medlem i ens ett halvt år.

Tja, jag får dock inga popularitetspris bland mina debattkamrater förstås..

Fast idag fick jag för första gången ett positivt omdömme från någon överhuvudtaget, GFL:
"Älskar jag girlsinmydream = JA! mer kärlek åt snubben."

Men jag vet ju inte om h*n bara skämtade!

Jag är mer van att höra dö.. skjut dig... ta självmord ...borde spärras in på livstid.. kastreras... o.s.v.
Senast redigerad av girlsinmydream 2009-03-15 kl. 22:48. Anledning: OBS! Jag skrev fel LÄSTA, inte inlägg.
Citera
2009-03-17, 21:05
Medlem
Gman24s avatar
Hur kan man se alla sina inlägg utan att behöva leta upp något man skrivit och sen klicka på "se fler inlägg gman24 har gjort"?
Citera
2009-03-17, 21:26
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Hur kan man se alla sina inlägg utan att behöva leta upp något man skrivit och sen klicka på "se fler inlägg gman24 har gjort"?
Man kan söka och hitta svaret någon av de tidigare trådarna som tagit upp frågan eller klicka på "snabblänkar" och välja "min profil" och klicka på "hitta alla inlägg av xxxx".
Citera
2009-03-18, 07:39
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Eller hitta någon som evinnerligt proklamerar något om prenumerationer.
Citera
2009-03-19, 17:32
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
jag ser inte poängen i att ha en postcount alls, ett inlägg värderas ofta olika pga postcounten i vissa fall.

Håller absolut med. Hade gärna sett att den togs bort.
Citera
2009-03-19, 22:32
Medlem
Gman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Man kan söka och hitta svaret någon av de tidigare trådarna som tagit upp frågan eller klicka på "snabblänkar" och välja "min profil" och klicka på "hitta alla inlägg av xxxx".

Ah tack!

Jag ser en poäng att ha en postcount, det är så att nyreggade troll inte får tillgång till laidback eller passwordforumet som jag verkligen längtarrrrr att få tillgång till, enda anledningen att jag postar egentligen.
Citera
2009-03-19, 23:12
Medlem
Man kan ju gå in i Sök -> Avancerat ->

Sök efter användarnamn:
Användarnamn: [Ditt användarnamn]

Visa resultatet som:
[X] Inlägg

Sök i forum:
Laidback
Evighetsdiskussioner
Papperskorgen

Tryck "Sök". Vips så ser jag att det finns 86 inlägg som inte räknats in i min totala postcount.

Citera
2009-06-04, 09:50
Medlem
Khapis avatar
Angående diskussionen om totala postcounts så är den ju totalt onödig. Diskussionen alltså, eftersom den lilla nuffran under avataren knappast tar upp någon bandbredd eller skapar några problem över huvud taget. Då är idéen med att eliminera postcounts helt någon sorts integritetsfråga, eller vadå? Det är ju bara att gå in på profilen på användare så ser man både alla skrivna inlägg och alla ämnen startade av användaren. Eller ska det bort också?

Jag tycker postcount säger en hel del om användaren jag eventuellt ska skriva till. Dels kan jag ha större överseende med en del tekniska och språkliga missar om personen nu bara skrivit 10 inlägg hittills, och dels så vill jag helt enkelt veta hur mycket folk har skrivit, av ren nyfikenhet eller av strategiska skäl. Det kvittar vilket, eftersom det finns ingen anledning att ta bort postcount-funktionen över huvud taget.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in