2009-03-12, 23:43
Bannlyst
Är inte det lite smått onödigt? Enligt egen utsago tycker jag allt att detta ska gå att
lösa enskilt genom att bara kika in på sin egna profil och se lite stiligt hur detta
visar sig:
Citat:
Totalt antal: x (x,xx/dag) (xx)
Där det understrukna är inlägg som hamnat/lagts i forumdelar såsom
papperskorgen/laidback/humor och sånt skit.

Varför, admin, varför? Eller kanske, varför inte?
Citera
2009-03-12, 23:45
Medlem
Sandozs avatar
Jag förstår inte vad du menar, tappade du kollen efter första inlägget eller?
Citera
2009-03-12, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jag förstår inte vad du menar, tappade du kollen efter första inlägget eller?
He he. Satsa på en karriär som ståuppare, kanske? Du förstår mycket väl vad jag menar om du inte är efterbliven. Jag kanske rent ut sagt slår ett slag för storpostarna här på forumet? Vad vet du? Ingenting, obviously.

Regler:
  • Läs
  • Förstå
  • Svara

Bang. Du är ute.
Citera
2009-03-12, 23:48
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ORKBOLL
He he. Satsa på en karriär som ståuppare, kanske? Du förstår mycket väl vad jag menar om du inte är efterbliven.

En efterbliven komiker måhända. På min allmäna profil står det: Totalt antal inlägg: 857 (2,03 inlägg per dag) är det den informationen du är ute efter?

Edit: Sorry, hajar nu.
Citera
2009-03-12, 23:48
Medlem
tältpinnes avatar
Varför vill man veta sitt totala antal poster? eller antal poster öht för den delen, vilket dock är en annan diskussion.
Citera
2009-03-12, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Varför vill man veta sitt totala antal poster? eller antal poster öht för den delen, vilket dock är en annan diskussion.
Det där kan dras hur långt som helst. Varför finns funk
tionen; om den inte spelar någon roll? Det kan vara intressant hur jävlig man är så att modsen får ett helvete med en; och därmed slänger bort poster som fan.
Ett tecken på att man måste skärpa sig?

Tolka det hur du vill.
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
En efterbliven komiker måhända. På min allmäna profil står det: Totalt antal inlägg: 857 (2,03 inlägg per dag) är det den informationen du är ute efter?
Nej, det är det inte. Det är total-totala PC:n. Dvs om du har fått några inlägg slängda, så räknas det inte i din "totalt antal inlägg 857" utan det står i en separat sak, så att det t.ex. blir:

totalt antal inlägg: 857 (2,03 inlägg per dag) (900). 900 är alltså din riktiga totala PC, och du har fått 43 inlägg i papperskorgen, placerade i humor eller laidback.

Following?
Citera
2009-03-12, 23:50
Medlem
Arbetarbroders avatar
Du har postat hela fyra inlägg och vill veta om du har något mer inlägg som hamnat i papperskorgen eller på annat sätt försvunnit?
Citera
2009-03-12, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Du har postat hela fyra inlägg och vill veta om du har något mer inlägg som hamnat i papperskorgen eller på annat sätt försvunnit?
Ja, fast utan att skicka ett PM till t.ex. dig. Utan jag vill att denna information ska stå på min profilsida, (dock dold för andra besökare).
Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
Sjukt vad lätt irriterad du är. Fattar inte heller vad du menar ditt fucktard!
Kanske för att du skippade den översta punkten på min egenskapade regellista.
Citera
2009-03-12, 23:54
Medlem
micaeles avatar
Efter införandet att man kan bli utkastad från Laidback om man inte håller en viss ratio, finns det en poäng i detta - något som påtalats mången gång tidigare. Men i stort ska inte pc:n spela någon roll, det är knappast den man är här för (även om den tyvärr ger en viss status). Så det finns lika mycket argument mot som för.
Citera
2009-03-13, 00:03
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Efter införandet att man kan bli utkastad från Laidback om man inte håller en viss ratio, finns det en poäng i detta - något som påtalats mången gång tidigare. Men i stort ska inte pc:n spela någon roll, det är knappast den man är här för (även om den tyvärr ger en viss status). Så det finns lika mycket argument mot som för.

Helt rätt!
Är det förresten någon som vet i vilka forum förutom LB som postcounten inte räknas i?
Citera
2009-03-13, 00:06
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Helt rätt!
Är det förresten någon som vet i vilka forum förutom LB som postcounten inte räknas i?
Humor.
Citera
2009-03-13, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ORKBOLL
Det där kan dras hur långt som helst. Varför finns funk
tionen; om den inte spelar någon roll? Det kan vara intressant hur jävlig man är så att modsen får ett helvete med en; och därmed slänger bort poster som fan.
Ett tecken på att man måste skärpa sig?

Ett tecken på att man ska skärpa sig är att man får ett PM från en mod.

Alla dina inlägg som inte är borttagna kan du ju själv hitta..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in