Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-12, 10:11
Medlem
runkakukens avatar
Min papperskorg på skrivbordet ser ut som att den är otömd, men när man går in i den är den tom. Däremot går det att högerklicka på den och ta ''Empty Recycle Bin'', varefter texten ''Are you sure you want to delete 'WINDOWS'?'' kommer fram. Är man korkad som jag trycker man även ''Yes'', men då får man ett felmeddelande där det står ''Cannot delete Dd135: Access is denied. Bla bla bla.''

Vad är det för fel på papperskorgen, och vad är Dd135?

Citera
2009-03-12, 11:25
Medlem
runkakukens avatar
Ingen som har en aning ens?
Citera
2009-03-12, 22:31
Medlem
aeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken
Min papperskorg på skrivbordet ser ut som att den är otömd, men när man går in i den är den tom. Däremot går det att högerklicka på den och ta ''Empty Recycle Bin'', varefter texten ''Are you sure you want to delete 'WINDOWS'?'' kommer fram. Är man korkad som jag trycker man även ''Yes'', men då får man ett felmeddelande där det står ''Cannot delete Dd135: Access is denied. Bla bla bla.''

Hade ett liknande problem själv men de försvann av sig själv efter ett tag. Testa att ta bort något och töm papperskorgen. Kanske löser det.
Citera
2009-09-20, 16:43
Medlem
Samma problem

Har exakt samma problem. Löste du det på något sett? Skulle vara bra att veta

För mig står det dock "Cannot delete Dc2: access is denied"
Senast redigerad av sakisale88 2009-09-20 kl. 17:02.
Citera
2009-09-20, 18:35
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken

Vad det är för fel på papperskorgen vet jag inte.
Men om du går in i c:\papperskorgen (vad den nu heter) så heter filerna saker som Dd135, och inte text.txt tex
Citera
2009-09-21, 03:36
Medlem
hasenfrasens avatar
Använd CCleaner för att städa din hårddisk.
Citera
2009-09-21, 06:48
Medlem
SilentVictorys avatar
Svårt att googla först?

http://forums.techguy.org/windows-nt-2000-xp/468286-wierd-recycle-bin-problem-you.html
Där har du en hel del olika svar, med olika lösningar för de som har råkat ut för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in