Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Jag har absolut inga problem med med cmd + tab och jag får fram alla program som är AKTIVA. Tex har du stängt ner alla fönster i finder och sedan cmd + tab för att få fram finder så kommer det ju inte fram något fönster så klart. Utan då måste du trycka på ikonen för att öppna ett nytt fönster.
Det är där som var problemet, eller skillnaden mellan Windows och OSX. Att när jag tar cmd+tab så står de t.ex längst upp i hörnet att det är utorrent, men programmet är inte synlig. Jag måste alltså klicka på ikonen för att starta upp programmet. Då ät ju cmd+tab helt onödig, men i Windows är det alt+tab och så dyker programmet upp också, men nu e de exposé som gäller
Hade några andra problem också nu. Ett av dom är att jag installerade ett program som heter Traktor, den funkade inte så ja öppna Appzapper och markerar traktor filen och allt som har med programmet försvinner, sen startar jag om datorn och söker på spotlight, då ligger de traktor filer, textfiler m.m på sökningen, men när ja klickar på dom så startar dom inte, varför finns dom ens där ?
Sen en annan grej med att zippa upp filer. Om ja har 10zip filer så räcker de med att klicka på ett av dom så öppnas UnrarX och zippar upp allt bra, men tänk nu att inuti varje zipfil så ligger en annan zipfil, när ja klickar på ena, då kommer bara en ut, sen måste ja till fil nummer 2 och så vidare. På Windows är det bara att högerklicka på nån och ta extract all och alla filer inuti varje zip fil zippas upp ... Hur gör man detta på OSX ?