2009-03-11, 16:51
Medlem
Hej jag undrar över en grej , jag har finn liknande saker bakom öronen och ner mot nacken. och när jag kommer åt eller trycker allt va jag kan på dom kommer det ut var och gör så jävla ont att jag får tårar i ögonen och nästan skriker , sen ibland finns dom i hårbotten oxå nån som har haft liknande och kanske fick hjälp får ni gärna berätta hur
Citera
2009-03-11, 17:09
Medlem
Cryxs avatar
Tjaa, det är väl antingen bara att vänta ut dem eller om du har nåt medel typ Stioxyl eller sprit. Om du inte har nåt medel så kan du testa smeta tandkräm direkt på finnarna för att torka ut dem.
Citera
2009-03-11, 17:14
Medlem
Missbabybelles avatar
Du vet då man velt glatt på choklad som man kan göra under pms-perioderna hehe så kan de ploppa upp en o annan men inte bakom öronen haah knas!
Men ondaste stället skulle nog vara precis ovanför överläppen om man skulle få en liten jävel där de gör så sjukt ont!
Citera
2009-03-12, 16:10
Medlem
grejen är att jag nästan aldrig har finnar i ansiktet utan bara ibak :O hur lång tid tar det om man tar tandkräm ? och torkar dom ut helt då eller dyker upp igen efter ett tag ? nån får gärna bekräfta att detta funkar :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in