Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
35,61%
99 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
64,39%
179 röster
2018-12-11, 13:18
Medlem
simonvps avatar
Vet inte riktigt om detta är rätt tråd för denna fråga...men kan det inte uppstå några ”jäviga” situationer på Strive när Kviborg och Svanemar blivit kommentatorer (håller på Real Madrid respektive Napoli stenhårt)?
Citera
2018-12-11, 13:27
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Vet inte riktigt om detta är rätt tråd för denna fråga...men kan det inte uppstå några ”jäviga” situationer på Strive när Kviborg och Svanemar blivit kommentatorer (håller på Real Madrid respektive Napoli stenhårt)?
Verkar dock kanalerna inte bry sig om. Men det är något jag skarpt ogillar, ok om det är svenskt intresse, men hur många gånger hörde vi inte glenn sitta och skrika åt sitt liverpool. Mjällby samma sak. Var ju ett tag sen iförsig. Nu har vi ju bojan som kommenterar united och har även hört han kommentera sitt kära röda stjärnan. Är ju tydligt att dem inte kan hålla sig neutrala. Nu är ju dem experter, men ändå. Är dock svårt att hitta fotbollsintresserade som inte har något eget lag, men man borde definitivt inte kommentera det. Kan väl vara så enkelt att kviborg avstår och kommentera real, och svanemar napoli. Eller så är dem så pass kyliga att dem kan hålla känslorna i styr.
Citera
2018-12-30, 17:57
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Då kvinnliga experter och kommmentatorer oftast får så mycket skit här på flashback, i vissa fall rättfärdigt (kvotyerade), men tyvärr i många fall enbart på grund av att dem är just kvinnor, så vill jag passa på att lyfta fram therese strömberg på viasat och expressen. Väldigt duktig. Och inte enbart för att hon kan fotboll utan hon känns naturlig i sin position i en tv studio också. Vissa experter har bra kunskaper men gör sig inte bra i tv. Men som sagt tycker hon hanterar båda lika bra. Borde få en större roll på viasat.
Citera
2018-12-30, 20:01
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Då kvinnliga experter och kommmentatorer oftast får så mycket skit här på flashback, i vissa fall rättfärdigt (kvotyerade), men tyvärr i många fall enbart på grund av att dem är just kvinnor, så vill jag passa på att lyfta fram therese strömberg på viasat och expressen. Väldigt duktig. Och inte enbart för att hon kan fotboll utan hon känns naturlig i sin position i en tv studio också. Vissa experter har bra kunskaper men gör sig inte bra i tv. Men som sagt tycker hon hanterar båda lika bra. Borde få en större roll på viasat.

Oja, ser gärna henne som kommentator på typ strive eller liknande.
Citera
2018-12-30, 20:47
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm

Knappt hört/sett henne tidigare (kollar sällan på Viasats analyser runtomkring matcherna, så det kanske har med saken att göra ) men lyssnade på halvtidssnacket idag och där var hon ju helt ute och cyklade. Dividerade om hur bra kombo hon tyckte Lindelöf - Bailly var och att United borde satsa på den när det är två spelare som absolut inte passar tillsammans och stärker varandras svagheter istället för att täcka dem. Jones eller ännu hellre Smalling passar väldigt mycket bättre bredvid Lindelöf. Bailly är rent tekniskt är en bättre spelare än båda två men har inte alls det positionsspel, stabilitet och kontroll i luftrummet som behövs jämte Lindelöf.

För liten sample size givetvis men man blev ju långt ifrån impad av hennes analys.
Senast redigerad av Korder 2018-12-30 kl. 20:54.
Citera
2018-12-30, 22:26
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Daniel - nä men jag är ju skåning - Nannskog.
Citera
2018-12-31, 12:03
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Daniel - nä men jag är ju skåning - Nannskog.
Hur får han fortfarande jobb? Otroligt jobbig personlighet i tv-rutan, där han ska synas och höras hela tiden och blir putt när det inte går som han vill.
Citera
2019-01-11, 09:12
Medlem
Simon Bank, Martin åslund Och Anders "taco" Svensson
Citera
2019-01-19, 11:04
Medlem
Arne Hegerfors.
Citera
2019-01-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossepuck
Simon Bank, Martin åslund Och Anders "taco" Svensson

Simon Bank... ja, han gör sig bäst bakom tangentbordet. Kommer absolut inte upp i samma kvalitet i rutan. Tyvärr.

Bojan är ju en jäkla jobbig expert också.

Jag är ju inte rasist, men... jag stör mig på hans brytning.
Citera
2019-03-10, 17:40
Medlem
KungPuks avatar
Henrik Strömblad,.
Jag hör inte vad han säger, han sitter bara och mumlar.
En sportkomentator ska prata tydligt, det är själva poängen.
Citera
2019-03-10, 17:56
Medlem
Henke Larsson gjorde ju en mindre lyckad insats som kommentator i nån match i " Tipslördag2 när det begav sig. Det enda han hävde ur sig vid varje insats var en massa " ojojojojojojoj"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in