2013-09-24, 15:32
  #17509
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Man får inte "lite kass kondis", man frustar som en tjur för ingenting

Tänk dig för när du har en sambo, trennet sätter sig på psyket på ett helt annat sätt än andra prepp. Man blir paranoid o går runt o tänker, o när du väl blir arg för något kan du explodera bara för att du har nojjat en hel dag, o de smyger sig på utan att du tänker på de själv.

Men om du är nöjd med livet i stort o inte har något som gnager så kan du väl våga dig på att pröva tren lite försiktigt för de är fan grymt.

OK tack för info, vill ju inte hamna på efterlyst som styckmördare nädå men annars rätt nöjd med livet så är inte så aggro. Men ska ha i åtanke de du sagt och prova mig fram med lägre doser tren kanske, vilka doser låg du på?
2013-09-24, 15:38
  #17510
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Lyssna noga nu så ska jag ge dig ett råd, varit på tren ett par gånger nu. Både höga och låga doser. Höj först testot och ser om aggrot blir starkare, för 250 - 500 är skillna dpå humöret om man har dåligt humör. Sen skulle jag nog börja med 100mg tren e för att känna på det. Jag ligger på 100mg nu, lägsta ever men det är precis så att det funkar för mig. Tren är extremt och har man dåligt psyke eller är aggressiv från första början ska man helst låta bli det helt.

Om du nu måste ligga på enhante, testa tren a annars, 75mg e2d för att se hur du funkar på det, för då går det ur snabbt om du vill hoppa av.

Men kom ihåg, du ska alltid vara starkare än preppet.

Ok ska ta till mig det du sagt och höja testot till 500mg och prova med 100mg tren och se hur det känns. Är inte ute på krogen så mkt och är närmare 30 år så inte så jätte aggro längre som man kunde vara förut Känns allt bra så höjer jag nog trennet till 200mg. Märker du någon tryck o skillnad på 100mg tren?
2013-09-24, 15:53
  #17511
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
Ok ska ta till mig det du sagt och höja testot till 500mg och prova med 100mg tren och se hur det känns. Är inte ute på krogen så mkt och är närmare 30 år så inte så jätte aggro längre som man kunde vara förut Känns allt bra så höjer jag nog trennet till 200mg. Märker du någon tryck o skillnad på 100mg tren?

Krogen? Haha nej det är lika bra att hålla sig ifrån.
Jag får alla positiva och negativa effekter på 100mg.
Dock lite lugnare än på 200mg.
2013-09-24, 16:09
  #17512
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag blir inte heller aggressiv eller får dåligt humör av tren på doser upp till 500mg, känner ingen som helst skillnad psykiskt. Det värsta med tren för mig är att jag svettas kopiöst av det och kommer nog aldrig mera att köra det, svetten luktar också skumt.

Bara jag går lite snabbt i någon minut på tren så kan man vrida ur mina kläder och det ser ut som att jag duschat med kläderna på.
2013-09-24, 17:30
  #17513
Medlem
decabolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Av ren nyfikenhet undrar jag om någon hunnit testa Tren (A) i tablettform som kan uttala sig om hur dom funkar?

Mvh Decaboll

Bump, ingen?
2013-09-24, 17:33
  #17514
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Bump, ingen?

Fan aldrig hört talas om Tren i tablettform?
Var har du hittat det?
2013-09-24, 17:36
  #17515
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Bump, ingen?

Aldrig sett oral tren A vilket inte lär finnas. Kan du länka? Men som svar på din fråga kommer det inte fungera då inte tren a passerar levern, därför man tar det IM. Om alla steroider gick att ta i tablettform skulle man knappast injicera de.
2013-09-24, 18:20
  #17516
Medlem
Den orala tren som finns är methylerad tren. Vad (A) gör i hans post kan man ju spekulera helt vilt i, men det är då fan inte relaterat till något som har med oral tren eller acetat-estern att göra.
2013-09-24, 19:43
  #17517
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Bump, ingen?

Har för mig det är riktigt skit, bara 20-30% biotillgänglighet elelr något sånt.
2013-09-24, 21:28
  #17518
Medlem
Bra letro vem säljer det?
2013-09-24, 21:28
  #17519
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Fan aldrig hört talas om Tren i tablettform?
Var har du hittat det?

Det finns på hb, ginoz säljer Tren acetate i tablettform. 25mg per tabb.
2013-09-24, 21:30
  #17520
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eiq2
Bra letro vem säljer det?

Bosco lab är bra, avslutade precis en letro kur. Minskade min gyno knöl extremt mycket, tappade vätska och fick ont i hällen - doc ganska kast välmående pga inget östrogen i kroppen. Men det är bra grejer helt klart effektivt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in