Citat:
Ursprungligen postat av
Samaelsson
Man får inte "lite kass kondis", man frustar som en tjur för ingenting
Tänk dig för när du har en sambo, trennet sätter sig på psyket på ett helt annat sätt än andra prepp. Man blir paranoid o går runt o tänker, o när du väl blir arg för något kan du explodera bara för att du har nojjat en hel dag, o de smyger sig på utan att du tänker på de själv.
Men om du är nöjd med livet i stort o inte har något som gnager så kan du väl våga dig på att pröva tren lite försiktigt för de är fan grymt.

OK tack för info, vill ju inte hamna på efterlyst som styckmördare

nädå men annars rätt nöjd med livet så är inte så aggro. Men ska ha i åtanke de du sagt och prova mig fram med lägre doser tren kanske, vilka doser låg du på?