Citat:
Ursprungligen postat av
kool-g-rap
Aldrig sett oral tren A vilket inte lär finnas. Kan du länka? Men som svar på din fråga kommer det inte fungera då inte tren a passerar levern, därför man tar det IM. Om alla steroider gick att ta i tablettform skulle man knappast injicera de.
Det finns oral tren acetate, väldigt dåligt upptag dock.
Finns turinabol acetate samt primobolan acetate och det är oralt bruk.
Läste någonstans att upptaget är piss, ca 20%