2009-03-11, 01:53
Medlem
Pais avatar
vet inte om det är rätt del, men det skulle va trevligt om någon svarar.
Hur tömmer man en cd skiva?
jag har alltså bränt lite skit på en cd skiva för ca2 år sen och vill nu ta bort det som är där och lägga in lite låtar, hur gör jag?
Citera
2009-03-11, 01:55
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pai
vet inte om det är rätt del, men det skulle va trevligt om någon svarar.
Hur tömmer man en cd skiva?
jag har alltså bränt lite skit på en cd skiva för ca2 år sen och vill nu ta bort det som är där och lägga in lite låtar, hur gör jag?

Går bara att göra med CD-RW skivor. Och är det en sån du har ska brännarprogrammet kunna känna av det och tömmer cdskivan automatiskt. Om inte annat kostar det ju inte många kronor att köpa en ny skiva.
Citera
2009-03-18, 20:55
Medlem
Flytande_argots avatar
Som jastor sa så måste skivorna vara av en speciell sort (rewritable) för att du ska kunna radera dem. De är inte speciellt dyra. Finns att köpa överallt där de säljer tomskivor.
Citera
2009-03-18, 23:09
Medlem
DennisOlofs avatar
Pai, är det en CD-RW kan du radera den med brännar program.

I annat fall om du bara bränt lite saker på den och valde multi-session kan du bränna dit mera information. Nya skivor köper man överallt, finns båda CD-R och DVD-R (även andra format).

Till andra i tråden (ni vet vilka ni är).

Vad är det för tramsiga svar. Håll er till ämnet och svara på det TS frågade efter eller ge tusan i att svara.
Citera
2009-03-20, 08:46
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
TS ville ha hjälp med att radera en skiva, inte råd om sin nuvarande livssituation. Har ni inget vettigt att tillföra så strunta i att skriva över huvud taget.

Följande har fått en tillsägelse för sitt tramsande: cannaBe, tempeZZt och Stuuuuute

OT och trams raderat

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in