• 1
  • 2
2003-09-30, 09:43
Medlem
Sun Rulers avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...368180,00.html

Citat:
Jan O Jansson, 52, klagar över bristen på "göka" i "Farmen".
Men hans sexliv har fått en rejäl skjuts av tv-serien.
- Jag går hem med tio kvinnor i månaden nu, säger han.
Nakenheten i "Farmen"

För det första betvivlar jag hans uppgifter och för det andra om det nu är sant, hur patetiskt är det inte att berätta i Aftonhoran att jag får trycka tio tanter i framstjärten per månad! Vet inte vilka som är mest patetiska, kvinnorna som går hem med honom bara för att han en s.k. "kändis" eller nakenfisen i egen låg person.

Och nej, jag är inte avundsjuk, är i ett grymt bra förhållande. Att skryta om hur många kvinnorna man har varit med trodde jag var en mer fyllegrej på ett studenthak...
Citera
2003-09-30, 10:01
Medlem
Meazurys avatar
Anta att det är sant då?

Nog finns det så pass många mediekåta människor i detta land att han skall få sin sexlust tillgodosedd.
Och om jag hade varit över 50 bast och dragit hem brudar var tredje dag så hade då jag minsann skrytit om det!
Citera
2003-09-30, 10:15
Medlem
Junglebosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Vet inte vilka som är mest patetiska, kvinnorna som går hem med honom bara för att han en s.k. "kändis" eller nakenfisen i egen låg person.

All ära åt Jan O och hans angenäma lekamen, men det är tanterna som idkar gubbkuksmångleri p.g.a. hans nyligen uppkomna kändisskap som är svaret på din fråga.
Citera
2003-09-30, 10:54
Medlem
Sun Rulers avatar
Han har även två barn...skulle inte ha uppskattat ifall någon av mina föräldrar släpade hem "groupies"...vad vittnar det om de kvinnor han drar hem om det till största delen beror på att han är med i ett sorgligt program...
Citera
2003-10-01, 09:48
Medlem
Klart det är sant. Han ses alltid här på krogarna i Uppsala, med nya flickor varje gång.
Citera
2003-10-01, 11:35
Medlem
Faroths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Klart det är sant. Han ses alltid här på krogarna i Uppsala, med nya flickor varje gång.

Flickor kanske är att ta i eller ?
Citera
2003-10-01, 12:30
Medlem
Okej, äldre damer då!
Citera
2003-10-01, 13:29
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Man tar sig för pannan. Kvinnor är ett märkligt släkte. När ska man förstå sig på dem eller är allt en paradox...
Citera
2003-10-01, 13:54
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Var då? Svenssons, Flustret etc, eller går han på "yngre" krogar?
Citera
2003-10-01, 13:59
Medlem
De Larges avatar
Usch vilken äcklig typ han är, en skam för den manliga könet.
Citera
2003-10-01, 14:18
Medlem
Junglebosss avatar
En kompis kompis morbrors kusin berättade för mig att gubben är välsignad med en väldig penis, som kan spetta upp tanterna till sjunde himlen. Någon som har några uppgifter om detta?
Citera
2003-10-01, 14:21
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungleboss
En kompis kompis morbrors kusin berättade för mig att gubben är välsignad med en väldig penis, som kan spetta upp tanterna till sjunde himlen. Någon som har några uppgifter om detta?

Kolla in själv på Farmen.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in