• 1
  • 2
2003-09-30, 08:01
Medlem
protectors avatar
Nån som har en gissning vilka lag det handlar om...

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...367796,00.html
Citera
2003-09-30, 09:02
Medlem
vet inte men...

.. känner du igen profilerna?? jag gör det inte men någon annan kanske?? http://www.thesun.co.uk/article/0,,2003450823,00.html
Citera
2003-09-30, 10:27
Medlem
Renegades avatar
Vilket lag?

Citat:
Ursprungligen postat av anine
.. känner du igen profilerna?? jag gör det inte men någon annan kanske?? http://www.thesun.co.uk/article/0,,2003450823,00.html

Tja, utan att titta på några profiler, kan jag ju upplysa om att det är ett hett tips att kolla på Newcastles lagfoto...
Citera
2003-09-30, 10:56
Medlem
Tarantulas avatar
Har också hört rykten om att sju av spelarna skulle vara från Newcastle, kan dock inte direkt säga att någon av profilerna känns bekant. De namnen som nämnts har också samtliga varit färgade, vilket jag bara tycker en av spelarna på profilerna verkar vara.

Skulle ju vara skoj om Newcastlespelare inte var inblandade i något skit för en gångs skull
Citera
2003-09-30, 11:02
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarantula
Har också hört rykten om att sju av spelarna skulle vara från Newcastle, kan dock inte direkt säga att någon av profilerna känns bekant. De namnen som nämnts har också samtliga varit färgade, vilket jag bara tycker en av spelarna på profilerna verkar vara.

Skulle ju vara skoj om Newcastlespelare inte var inblandade i något skit för en gångs skull

Jag är mer nyfiken på vem den åttonde spelaren är, som är från en londonklubb...
Citera
2003-09-30, 11:09
Medlem
Tarantulas avatar
Det enda namnet jag har hört (väldigt lösa rykten) är Carlton Cole, utlånad från Chelsea till Charlton denna säsong. Kan inte avgöra om det är han på den 5:e profilen.
Den andra profilen skulle för övrigt kunna vara Darren Ambrose från Newcastle.
Citera
2003-09-30, 11:19
Medlem
Renegades avatar
Engelsk artikel

http://newcastleunited.rivals.net/de...2&stid=8323943

Tycker det mer eller mindre bekräftar att det handlar om Newcastle-spelare...
Citera
2003-09-30, 11:27
Medlem
Tarantulas avatar
Ja, TOTT's forum var stängt inatt, det är dock uppe igen nu. Om man utgår från att the Sun's profiler inte skulle ha något att göra med utseendet på spelarna, så är de namnen jag hört: Kieron Dyer, Jermaine Jenas, Titus Bramble, Shola Ameobi, Olivier Bernard & Carl Cort. Skulle det stämma och de skulle bli fällda så innebär det att Newcastle i princip kommer spela med ett helt "ariskt" lag i ettan nästa år
Citera
2003-09-30, 12:35
Medlem
Lee Bowyer är enl. kraftiga rykten inblandad. Hans profil med stor näsa liknar dessutom en av de bilder som Sun visar. Dessutom lär andramålvakten vara en av dem oxå.
Citera
2003-09-30, 13:28
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarantula
Ja, TOTT's forum var stängt inatt, det är dock uppe igen nu. Om man utgår från att the Sun's profiler inte skulle ha något att göra med utseendet på spelarna, så är de namnen jag hört: Kieron Dyer, Jermaine Jenas, Titus Bramble, Shola Ameobi, Olivier Bernard & Carl Cort. Skulle det stämma och de skulle bli fällda så innebär det att Newcastle i princip kommer spela med ett helt "ariskt" lag i ettan nästa år

Det tycker jag låter högst tänkbart..

Cort känner ju de andra efter sin tid i Newcastle, och Dyer & co är ju inte killar med det högsta anseendet...
Citera
2003-09-30, 13:37
Bannlyst
Vilken överraskning att dom är färgade/invandrare? Om det nu fallet är så...
Citera
2003-09-30, 14:08
Medlem
Tror i o.f.s nu inte att bilderna i Sun föreställer de anklagade. Bakgrunden är ju densamma på alla foton osv. Det är bergis standardfoton de använder för alla icke namngivna misstänkta oavsett fall. Eller sa de åt spelarna att ställa sig på ett led så de fick ta profilfoton på dem..."ok, grabbar, ställ upp nu. Ingen kommer att känna igen er, det är bara profilerna vi visar..."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in