2009-03-12, 06:39
Medlem
Rusens avatar
Jag hatar förvisso sossarna, men vissa som skriver här tenderar att glömma att vi har borgarna vid makten nu.
Citera
2009-03-12, 07:11
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterpitten
Det här har jag funderat otroligt mycket på. Min slutsats är ganska bizarr och får det antagligen att vända sig i magen på en hel del:

Det är de svenska KVINNORNA som önskar denna invandring av främst sexuella skäl!
Kvinnors sexualitet är INTE speciellt VACKER: det finns ett stort element av "underkastelse för den brutale erövraren" och liknande (precis som mannens sexualitet GRÄNSAR till pedofili med lust för det unga. )

För stockholms frigjorda mansföraktande kvinnor (typ en ung Mona muslim) finns det en mycket sexuell laddning i de håriga mörka mellanösternmännen. (det är ju perfekt att knulla runt med dessa i unga år vilket de flesta unga tjejer gör)

Kvinnors sexualitet är ju kanske det mest tabulagda som finns.
Men tänk på att invadring tillåts från de länder där männen anses 'snyggast' (mellanöstern , afrikas horn), det har jag själv hört från kvinnor.

Om man vet hur politkerkåren ser ut i praktiken så vet man att det är otroligt mycket kvinnor i politiken, även om de inte alltid sitter så högt. De bestämmer alltså agendan i praktiken.

Även om detta verkar otroligt nu tänk på det och jag tror jag har rätt.

Ingen kvinnostyrd kultur i historien har överlevt, förmodlingen av dessa skäl.

Vilken tur! Då kanske invandrarnas från dessa områdens avigsidor inte är så illa. Svenska kvinnor kanske gillar att bli våldtagna av MENA- och östafrikanska folk?

Citat:
Demokrati bör inte omfatta kvinnlig rösträtt enligt min mening.

Med tanke på att Blondinbella är en av de mest lästa bloggarna börjar man ju fundera huruvida det var ett klokt beslut med kvinnlig rösträtt....
Citera
2009-03-12, 09:05
Medlem
[quote=Tobiaslindgren]Vilken tur! Då kanske invandrarnas från dessa områdens avigsidor inte är så illa. Svenska kvinnor kanske gillar att bli våldtagna av MENA- och östafrikanska folk? [quote]

Nej våldtäkt ses nog som "något som inte drabbar mig" , och enligt den officiella statistiken så är det väl inte invandrare mer kriminella än etniska svenskar.

Den kvinnliga sexualiteten är så tabu-belagd att det är svårt att ens diskutera den här på flashback (vilket är otroligt!) , trots att alltså hälften av mänskligheten har (oh nej inte min morsa! ) .
Det är inte nödvändigtvis så att de mörka är snyggare, men de SES som brutalare kanske något primitiva (den muslimska kulturen) vilket är lockande.
Kvinnlig sexualitet handlar ju bl.a. om beundran för fysisk styrka, makt, brutalitet i viss form, och om att blir besegrad (besegrad av sina känslor kan det vara).
Allt detta kan i en perverterad form överföras (projiceras) på invandrade män.

Ett exempel är "Mia" i Liza Marklunds bok Gömda. Hon beskrivs som en lågbegåvad person som ständig, outröttligt gör sig ärenden till flyktingförläggningen, naturligtvis för att få kontakt med män där.

Citat:
Med tanke på att Blondinbella är en av de mest lästa bloggarna börjar man ju fundera huruvida det var ett klokt beslut med kvinnlig rösträtt....

Kvinnor är INTE dumma, det vet vi ju alla. Men genom att deras sexualitet är så tabu och verkar obegriplig så blir deras tankesätt svårgenomtränligt.
Citera
2009-03-12, 09:32
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Kvinnlig sexualitet handlar ju bl.a. om beundran för fysisk styrka, makt, brutalitet i viss form, och om att blir besegrad (besegrad av sina känslor kan det vara).
Allt detta kan i en perverterad form överföras (projiceras) på invandrade män.

Ja, och därför väljer de flesta vita kvinnor att vara med vita män. Om det du säger skulle vara sant, skulle vi ser mycket mer vita kvinnor med svartskallar än vad vi gör, och faktiskt väljer fortfarande vita kvinnor att vara med vita män. Trots att vi har en enormt massa svartskallar som mer än gärna skulle vilja smaka lite på den vita härligheten.

Styrka: Inre stabilitet och trygghet. Fysisk storlek. Självständighet. Ovilja att vara feg, eller heder, om vi så vill. Laglydig. Trygg i manligheten, och ser inte en kvinnas egna vilja som ett hot.

Svartskallen: Totalt nipprig och fåfäng, likt en liten fröken. Oftast inte fysiskt imponerande. Osjälvständiga - saknar ofta arbete, bor ofta hemma hos storfamiljen, vill inte lämna sitt stora gäng, som är den enda basen för deras inbillade tuffhet. Agerar i gäng mot numerärt underlägsna motståndare. Kriminella, eller försöker verka som det - Tony Montana-komplex. Generellt taskig kvinnosyn, grundad i deras efterblivna kulturer, eller mesiga underkastande för religioner.

Nej, vita kvinnor kommer aldrig att föredra icke-vita män i någon större omfattning. Svartskallens "styrka" är bara en illusion. Det kräver inte ens en speciellt intelligent kvinna för att inse detta.

Den vite mannen har härskat över jorden i över 500 år nu. Ohotad. Det är styrka.
Citera
2009-03-12, 14:32
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Hur kan någon vid sina sinnens fulla bruk anse att Homo Blatta Orientalis är snygg??? Här får du ett praktexempel på Medel-Mohammed.
<-----------

Naja... men svenska kvinnor har ju lagt upp sig for morka medelhavstuppar sedan charterresandet kom igang pa 50-talet. Samtidigt som de reducerat den svenske mannen till en mes i plyschoverall som inte vagar oppna truten av radsla att saga nagot kvinnofientligt. Sa steget ar inte langt...
Citera
2009-03-12, 14:34
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Ingen konspiration utan en klar och målmedveten politik från socialdemokraterna.

Orsak:

Slutet av 60-talet insåg man att arbetarklassen fått det för bra och de tenderade att rösta borgerligt i en större utsträckning.
Likaså innebar mekaniseringen inom industrin att många traditionella arbetarjobb minskade och tjänstemannasektorn ökade.

Således basen för Partiets maktutövning valboskapen minskade oroväckande.

Det är nu som man öppnar gräserna på vid gavel och tar in en ny underklass som garanterat blir bidragsberoende i generationer.

Partiet har lyckats mycket bra med denna strategi.

I Tenska Rinkeby röstar 83 % S+V.

Där bor ca 90 % invandrare/"flyktingar".

Svenska folket har blivit grundlurade av sluga sossestrategiker.

Ingenting händer inom politiken "av sig självt"

Det har var banne mig den basta foklaring jag nagonsin hort! Tank vilket material det skulle vara for Uppdrag Granskning att rota lite i DEN teorin!! Kommer aldrig att handa, men nog skulle manga stackars grundlurade svenskar utan jobb och a-kassa vakna till!
Citera
2009-03-12, 17:37
Medlem
Aakes avatar
Agendan bakom Blatteinvasionen är att hålla svensken fortsatt fattig och beroende av sossesvinens och borgarkräkens bidrag.

Fattiga människor som svensken är trots heltidsarbete är lydiga människor som inte röstar fel i valen.
Citera
2009-03-12, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Helt riktigt och detta har pågått i 35 år ca.

Jag missade att du hade ett inlägg som beskrev samma sak.
Citera
2009-03-12, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Intressant, vart har du läst det här och har du källor? Jag har sett att det finns en bok som säger sig ha sanningen bakom massinvandringen, men jag har inte läst den.

Nja..skyll inte på de borgerliga för massinvandringen även om en del borgerligas inställning kan förklaras med lönedumpning etc.

Kolla länken som beskriver skillnaden mellan Reinfeldt och Ohly..
Reifeldt fick in en retorisk poäng så att Ohly teg.
Njut

http://www.youtube.com/watch?v=PdvHz4camx8
Senast redigerad av vinkel 2009-03-12 kl. 18:37.
Citera
2009-08-09, 18:55
Bannlyst
Jag har en liten fråga:

Varför har Sverige så mycket invandring? Alltså, afrikanser och muslimer.
Vi tjänar ju inget på det så. Varför?

Norge, danmark, findland och island har ju mycket mindre? Varför så vi ta all skit?
Citera
2009-08-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Jag har en liten fråga:

Varför har Sverige så mycket invandring? Alltså, afrikanser och muslimer.
Vi tjänar ju inget på det så. Varför?

Norge, danmark, findland och island har ju mycket mindre? Varför så vi ta all skit?
Jag tror att det beror på Folkpartiet. Många på FB beskyller Olof Palme och det gjorde jag också innan jag skrev detta:
https://www.flashback.org/showthread.php?p=17999246#post17999246
Någon agenda finns inte utan det bara tuffar på eftersom ingen vågar säga emot av rädsla för rasist/främlingsfientligstämpeln. Svensk invandringspolitik kan efter Folkpartiets härjningar endast bli generösare. Åtstramningar kommer i praktiken vara omöjliga eftersom det finns inflytelserika minoriteter i landet som VILL att etniska svenskars makt ska försvagas. De behöver bara använda ovan nämnda stämpel och Sveriges framtida öde som Nordens Brasilien är beseglat.
Citera
2009-08-09, 21:28
Bannlyst
Jag gissar starkt detta är en orsak

http://www.dn.se/opinion/huvudledare/varmt-valkomna-1.918219

Citat:
Sverige är ett föregångsland i EU vad gäller arbetskraftsinvandring. Det ger oss trovärdighet när vi som ordförandeland leder diskussionerna om en gemensam asyl- och migrationspolitik.

Regeringen och Miljöpartiet har tydligt visat att migrationens positiva effekter ska tillvaratas.

Är det verkligen någon som kan hålla med skribenten? Annars är det ju bara för att skryta och ljuga för EU... Konsekvenserna skiter man i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in