2009-03-11, 11:16
Medlem
Erk Swedes avatar
Snack

Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
De borgerliga hinner inte vända skutan på direkten vid en valseger.
Sveriges lagar och politiskt tillsatta tjänstemän (S) kan liknas som en oljetanker som försöker få stopp med hjälp av en liten utombordsmotor.
Det tar tid!

Sossarna på migrationsverket ökar takten vid varge borgerlig seger.
Faktum är att sossarna och moderaterna gjort vad dom kunnat för att begränsa invandringen.
Men moderaterna bytte ut alla konservativa mot mufare som ville öppna gränserna samtidigt som mona och miljöpartiet ändrade socialdemokraternas inriktning.
Att övriga partier ständigt tävlat med varandra för att vara så flyktingvänliga som möjligt är däremot sanningen.
Citera
2009-03-11, 11:58
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Det finns så som jag ser på saken två olika alternativ:

1. Det finns ingen agenda invandringen har växt till ett okontrollerbart monster som våra beslutsfattare helt har tappat kontrollen över. I.o.m. att invandringen är i stort sett helt misslyckad och att samtliga av de sju systrarna ligger bakom detta monster, vill man naturligtvis inte ta något ansvar. Man har mitt i villervallan insett att det finns fördelar med invällningen nämligen valboskap. Den som ger mest bidrag till invällarna får flest röster eftersom invällarna snart är i majoritet.

2. Allt är planerat av zionisterna, som hämnd för deras lidande under andra världskriget vill de nu både Förinta och förOrena den vita rasen. Judarna har kontroLL över medIa och mEdia har i sina tur kontroll över våra politiker. Säger media att invällning är positivt hänger politikerna med. Politikerna HAr ingen verklig makt utan de styrs av judemedias godtyckliga vinkar. Många judiska serier har ju som bekant ofrta en rasblandings policy i sina serier. Där ska finnas minst en neger, en kines och en marsian. DeTTa är ytterst medvetet av den zionistiska superhjärnan. Vita kivnnor har en väldig liten hjärna och påverkas lätt av zionistisk hjärntvätt och väljer därmed neger till pojkvän. Den vita rasen förorenas och juden är glad.
Troligtvis så är det så...
Citera
2009-03-11, 14:19
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHill
Det finns ingen agenda, bara flathet och feghet.

Rädslan för att förlora sin sociala status, då man ser den allt tuffare arbetsmarknaden utveckla sig. Därför håller man käften.
Då de själva står där och tvingas stå vid sidan för att andra har fått rätten att ställa sig i samma kö för att söka arbete, kommer de inse och ångra sin flathet.
Gentemot övriga samhället.
Är det någon som överhuvudtaget reagerar på att fler små butiker tas över av nytillkomna. Vem har sett till att det utvecklat sig så?
De som satt reglerna för eget företagande naturligtvis!
Är det någon som överhuvudtaget reagerar på att vi översvämmas av pizzeriet?
Var handlar ni andra någonstans?
Citera
2009-03-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Varför har alltid Sverige haft en stor tradition att ta emot invandrare och flyktingar? Har man haft som mål att föra in nytt blod hos för att undvika inavel, har det behövts arbetskraft, eller kan det rentav ge bra reklam? Kanske är det så att våra politiker har samvete och klarar inte av att se andra folk lida ?

För oavsett om man är kommunist eller kapitalist, så gör man inga val som kan äventyra lfolkets välfärd genom att låta massinvandring ske utan att det skulle gynna oss.

Nu är det här en väldigt vild spekulation, men kan det vara så att andra länder betalar till Sverige för att slippa ta emot invandrare och flyktingar ? Typ alla länder har en kvot och Österike, Frankrike, Finland och Italien som sammanlagt skulle fått ta emot 20'000 flyktingar från Somalien, istället betalade Sverige exempelvis 4 miljoner SEK per flykting för att ta emot dom ?

Låt spekulationerna hagla!

Det ger svenska politiker bättre image ovidkommande partifärg.
Generös asyl har blivit skrytobjekt för svenska politiker. Andra politiker skall tro att de svenska är bättre och humanare men i själva verket får andra betala
Citera
2009-03-11, 20:25
Medlem
Det här har jag funderat otroligt mycket på. Min slutsats är ganska bizarr och får det antagligen att vända sig i magen på en hel del:

Det är de svenska KVINNORNA som önskar denna invandring av främst sexuella skäl!
Kvinnors sexualitet är INTE speciellt VACKER: det finns ett stort element av "underkastelse för den brutale erövraren" och liknande (precis som mannens sexualitet GRÄNSAR till pedofili med lust för det unga. )

För stockholms frigjorda mansföraktande kvinnor (typ en ung Mona muslim) finns det en mycket sexuell laddning i de håriga mörka mellanösternmännen. (det är ju perfekt att knulla runt med dessa i unga år vilket de flesta unga tjejer gör)

Kvinnors sexualitet är ju kanske det mest tabulagda som finns.
Men tänk på att invadring tillåts från de länder där männen anses 'snyggast' (mellanöstern , afrikas horn), det har jag själv hört från kvinnor.

Om man vet hur politkerkåren ser ut i praktiken så vet man att det är otroligt mycket kvinnor i politiken, även om de inte alltid sitter så högt. De bestämmer alltså agendan i praktiken.

Även om detta verkar otroligt nu tänk på det och jag tror jag har rätt.

Ingen kvinnostyrd kultur i historien har överlevt, förmodlingen av dessa skäl.

Demokrati bör inte omfatta kvinnlig rösträtt enligt min mening.
Citera
2009-03-11, 21:05
Medlem
SparkMans avatar
Svaret bör ju ligga någonstans i att ungdomar som avslutat sin utbildning och ska ut i arbetslivet glöms bort. Varför skulle riksstollarna annars komma med argument som att många gamla snart ska gå i pension och då behövs det invandrare som kan ta över efter dessa.

Jag menar, det föds ju inga barn i Sverige som växer upp och blir tonåringar och sedan vuxna
Citera
2009-03-11, 22:05
Bannlyst
Motivera en stor offentlig sektor...? Samt dess behov av klienter att sysselsätta sej med. ..?

Skattebetalarna tar notan.Typisk sossepolitik

Dessa klienter lär ju vara trogna "sosseväljare" då de knappast lär rösta in folk till riksdan som vill skära ner bidragen.

Därför vill sossarna ha in folk utomlands rätt in i bidragsberoende samt snabbt få dessa att bli medborgare med rösträtt.

Annars hotas ju dessa "välfärdsingenjörer" inom det offentliga av arbetslöshet och nerskärningar då de inga klienter har att hantera.

Den offentliga (ofantliga) sektorn behöver klienter och röstboskap som röstar för att systemet behålls då de senare blir medborgare med rösträtt.

En konsekvens av Sveriges avindustraliserning kanske...som fått sossarna att söka nytt röstboskap..?

Inte hos de allt mer sällsynta industirarbetarna utan hellre då importerat valboskap som blir bidragsknarkare i sossarnas Sverige

Med allt färre skattebetalare samt sjunkande skatteunderlag lär vi snart få tänka om..?:

Sossarna skiter i oss svenskar och de äldre invandrade som betalt skatt i alla tider då vi kan försörja oss själva och tyvärr från sossarna synvinkel röstar "fel" då vi insett att det är vi som för betala notan som skattebetalare och med lägre pension.

Sossarna behöver nytt valboskap helt enkelt.
Citera
2009-03-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkel
Motivera en stor offentlig sektor...? Samt dess behov av klienter att sysselsätta sej med. ..?

Skattebetalarna tar notan.Typisk sossepolitik

Dessa klienter lär ju vara trogna "sosseväljare" då de knappast lär rösta in folk till riksdan som vill skära ner bidragen.

Därför vill sossarna ha in folk utomlands rätt in i bidragsberoende samt snabbt få dessa att bli medborgare med rösträtt.

Annars hotas ju dessa "välfärdsingenjörer" inom det offentliga av arbetslöshet och nerskärningar då de inga klienter har att hantera.

Den offentliga (ofantliga) sektorn behöver klienter och röstboskap som röstar för att systemet behålls då de senare blir medborgare med rösträtt.

En konsekvens av Sveriges avindustraliserning kanske...som fått sossarna att söka nytt röstboskap..?

Inte hos de allt mer sällsynta industirarbetarna utan hellre då importerat valboskap som blir bidragsknarkare i sossarnas Sverige

Med allt färre skattebetalare samt sjunkande skatteunderlag lär vi snart få tänka om..?:

Sossarna skiter i oss svenskar och de äldre invandrade som betalt skatt i alla tider då vi kan försörja oss själva och tyvärr från sossarna synvinkel röstar "fel" då vi insett att det är vi som för betala notan som skattebetalare och med lägre pension.

Sossarna behöver nytt valboskap helt enkelt.

Helt riktigt och detta har pågått i 35 år ca.
Citera
2009-03-12, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterpitten
Det här har jag funderat otroligt mycket på. Min slutsats är ganska bizarr och får det antagligen att vända sig i magen på en hel del:

Det är de svenska KVINNORNA som önskar denna invandring av främst sexuella skäl!

Kvinnors sexualitet är ju kanske det mest tabulagda som finns.
Men tänk på att invadring tillåts från de länder där männen anses 'snyggast' (mellanöstern , afrikas horn), det har jag själv hört från kvinnor.

Hur kan någon vid sina sinnens fulla bruk anse att Homo Blatta Orientalis är snygg??? Här får du ett praktexempel på Medel-Mohammed.
<-----------
Citera
2009-03-12, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterpitten
det unga. )
Det här har jag funderat otroligt mycket på. För stockholms frigjorda mansföraktande kvinnor (typ en ung Mona muslim) finns det en mycket sexuell laddning i de håriga mörka mellanösternmännen. (det är ju perfekt att knulla runt med dessa i unga år vilket de flesta unga tjejer gör)

.

Nonsens!!

Det gör de flesta inte alls.

En viss kategori men detta är en förvirrad minoritet.
Citera
2009-03-12, 03:18
Medlem
Gman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Ingen konspiration utan en klar och målmedveten politik från socialdemokraterna.

Orsak:

Slutet av 60-talet insåg man att arbetarklassen fått det för bra och de tenderade att rösta borgerligt i en större utsträckning.
Likaså innebar mekaniseringen inom industrin att många traditionella arbetarjobb minskade och tjänstemannasektorn ökade.

Således basen för Partiets maktutövning valboskapen minskade oroväckande.

Det är nu som man öppnar gräserna på vid gavel och tar in en ny underklass som garanterat blir bidragsberoende i generationer.

Partiet har lyckats mycket bra med denna strategi.

I Tenska Rinkeby röstar 83 % S+V.

Där bor ca 90 % invandrare/"flyktingar".

Svenska folket har blivit grundlurade av sluga sossestrategiker.

Ingenting händer inom politiken "av sig självt"

Intressant, vart har du läst det här och har du källor? Jag har sett att det finns en bok som säger sig ha sanningen bakom massinvandringen, men jag har inte läst den.
Citera
2009-03-12, 06:21
Medlem
FreeThinkers avatar
Enkelt. Politik och makt.
Blattarna röstar på dom som slickar deras stjärtar mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in