Tjenna , jag har nyss installerat ett windows xp på datan tankat från piratebay. men det verkar vara på engelska någon som skulle kunna hjälpa mig att få på svenska
Man kan alltid byta språk på en Windows Xp installation. Behövs ingen specialversion för det.
Enda kravet är att XP som skall bytas är en Engelsk XP och inte en lokaliserad version.
Som föregående inläggare sade, behöver du Windows XP MUI Pack. Sök på fildelningen så hittar du säkert. Med dessa pack så kan du till och med ställa språket så det är olika beroende på vilket konto på datorn du loggar in med.
Liten faktabit:
T.ex. Windows XP Media Center edition existerar inte i lokaliserade versioner. Den är en Engelsk ordinär XP med MUI pack för aktuellt språk tillagt.
Det fick personer erfara som uppgraderade till IE7 för några år sedan erfara.
Jag använder nästan enbart engelsk XP och lägger på Language pack i efterhand. Detta eftersom jag jobbar i en miljö där jag behöver stödja flera olika språk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!