Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Den där ska jag dra till nästa bästa person
Hahaha men jag kan berätta lite för dig om min humor så du vet hur jag som en omogen 20 åring egentligen är.
Jag skrattar år internhumor om en del personer, neger skämt, jude skämt, eurocop radio, Robert Gustavsson, bizarra sexskämt och ibland kan jag lägga in lite självironi i rätt läge och säga bland annat "Rasism är det västa jag vet, jag skulle aldrig kunna uttala mig rasistiskt"

Skall jag berätta lite om min humor då...
Jag gillar komediserier som Fawlty Towers, Black Adder, Red Dwarf, Black Books, South Park, The Office och Extras bl.a. Men det som verkligen får mig att inifrån bubbla ut i gapflabb är när jag målar upp en inre bild föreställande något i stil med följande:
En 20-årig "självironisk" kille. Tänk dig att denne kille springer fram till dig. Tänk att han, med stora problem att hålla inne skrattet, fnissar fram: "Jag gillar inte rasister!!!!" Tänk sedan att brister ut i ett stort leende, studsar lätt på stället av exaltering och kontrar slutligen, kabaréleende och slåendes ut med armarna, med sin, håll i dig nu: "Jag bara skojja! Jag är ju rasist! Tadaa!"
Den killen är min idol. Att han sedan gillar "[...]internhumor om en del personer, neger skämt, jude skämt[...]" ger honom gudastatus.