Lexikonet tyda.se har nu infört en spärr på 30 sökningar i veckan för gratismedlemmar. Jag undrar nu om nån vet hur dom kollar det, och om det finns nåt sätt att komma runt spärren?
Jag betalade en årsprenumation av tyda.se via paypal för två dagar sedan. Men jag vet inte hur jag gör för att vara registrerad som VIP på tyda. Jag har inte fått något mejl eller instruktioner för hur jag skall gå tillväga.
Är det någon annan här som har köpt ett medlemskap av tyda via paypal och kan berätta hur det praktiskt går till för att man skall kunna söka obegränsat?
Använder man firefox så har jag upptäckt att man helt enkelt kan gå in i verktyg->inställningar->sekretess->kakor, sen blockerar man bara tyda.se, så funkar allt prima
Annars kan du ju skicka ett mail till tyda och fråga hur man gör..
Använder man firefox så har jag upptäckt att man helt enkelt kan gå in i verktyg->inställningar->sekretess->kakor, sen blockerar man bara tyda.se, så funkar allt prima
Underbar funktion den där "blockera kakor"
Undrar vem dom "lånat" ordlistan av... Dendrofili, Taphefili...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!