• 3
  • 4
2009-03-11, 18:56
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Om du har bott mitt i city och inte hittat schyssta lunchrestauranger måste du ha klivit omkring med förbundna ögon. Till exempel utmed Drottninggatan finns en hel del utmärkta lunchrestauranger, bland annat några små trevliga italienare som gör utmärkta cannelonis med mera.

Utmärka tvivlar jag att jag skulle klassa dem som. Jag har bott i city dock inte jobbat så lunch har jag sällan ätit där. Jag bodde på Östermalm och där var det antingen dyrt och visserligen bra eller lite mindre dyrt men inte prisvärt.
Citera
2009-03-11, 19:38
Medlem
Tjohildas avatar
När det gäller luncher på jobbet så har jag flera gånger råkat ut för att det är lika med socialt självmord att inte hänga med gänget ut på lunchen. Å andra sidan har jag också råkat ut för motsatsen, att man gärna går ut ensam och äter i lugn och ro för att slippa idioter en liten stund mitt på dan.

Väldigt kluven en gång på ett ställe där det var så flådigt att det kom en massa utmärkt catering gratis till personalen, men de nissarna jag skulle serva var så jävla påfrestande att jag trots en lön som väl var bråkdelen av deras ofta gick ut och åt ändå.

Det är skönt att slippa diska med. Hatar att diska.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in