Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-08, 02:36
Medlem
Tjenna alla fbare.

Behöver lite hjälp. håller på att få igång wc3 på min vista data (32bit). och när jag startar de så blir de som vanligt den lilla rutan sen börjar skärmen blinka så står de att jag behöver en 8.1 eller nyare version av directX och jat har tankat 9.0 försökt installera men de verkar som inget händer. jag har också testa att ställa in filerna så dom startas i Windows xp men inget funkar suttit flera timmar nu och polarna sitter och lirar . skulle va schysst om jag kunde få nått bra och givande svar

tack på förhand//laffytafyy
Citera
2009-03-08, 02:43
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laffytaffymordi
Tjenna alla fbare.

Behöver lite hjälp. håller på att få igång wc3 på min vista data (32bit). och när jag startar de så blir de som vanligt den lilla rutan sen börjar skärmen blinka så står de att jag behöver en 8.1 eller nyare version av directX och jat har tankat 9.0 försökt installera men de verkar som inget händer. jag har också testa att ställa in filerna så dom startas i Windows xp men inget funkar suttit flera timmar nu och polarna sitter och lirar . skulle va schysst om jag kunde få nått bra och givande svar

tack på förhand//laffytafyy
Vanligtvis brukar spel som bygger på directx levereras med den directx-version som behövs, och vanligen brukar man bli tillfrågad om man vill installera denna när man installerar spelet. Kolla på skivan/cd-imagen om det finns någon directx-installationsfil där.
Citera
2009-03-08, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
Vanligtvis brukar spel som bygger på directx levereras med den directx-version som behövs, och vanligen brukar man bli tillfrågad om man vill installera denna när man installerar spelet. Kolla på skivan/cd-imagen om det finns någon directx-installationsfil där.

Tack ,
ja vet men de e precis som att när jag installerar directx fastnar de inte på datorn eftersom det står att jag inte har den nyare versionen som behövs :S
Citera
2009-03-08, 09:59
Moderator
MondoBizarros avatar
Spel -> Windows
/Mod
Citera
2009-03-08, 16:02
Medlem
-ELF-s avatar
Jag kör wc3 på Vista 64-bit utan problem. Det ska inte vara några problem för dig heller då du har 32-bit.
Har du testat att patcha? Annars kan det vara fel på skivan/imagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in